Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning här e en link från en på travforumet. detta bett är ett sk entömsbett. (hoppas det blev rätt nu)...
Svar
6
· Visningar
1 002
L
Utrustning Jag är på jakt efter ett par nya vinter- / thermoridbyxor. De ska vara svarta och ha bra passform. Inte sådanna klumpiga som finns i...
Svar
7
· Visningar
1 321
Senast: squirlett
·
B
Utrustning Hej Ni som har Irish Cob eller NSV, har ni något förslag på en bra sadel som är relativt kort men bred??
Svar
3
· Visningar
1 459
Senast: skuggi
·
E
Utrustning Behöver lite hjälp här :smirk: Har en häst, kallblods travare, som jag har tävlar hoppning med. Saken är den att jag inte orkar hålla...
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: _Dieldi_
·
K
Utrustning Har hört att man kan ta bort mögel på läder med hjälp av ätticka. Ska man ta ättica rent eller späda det med vatten?? Hur mycket?? //...
Svar
3
· Visningar
876
S
Utrustning Vad tycker ni om Pessoas hoppsadlar? Kvalitet och så? Finns ju många olika utföranden, någon som är bättre än de andra? Vad jag förstått...
Svar
17
· Visningar
1 073
Senast: Favina
·
Utrustning Är det nån här som har tips om hur man bäst förvarar en sadel under längre tid. Har tyvärr inte kvar någon häst längre men vill ha kvar...
Svar
1
· Visningar
1 196
Senast: Miagi
·
B
Utrustning Vad tycker ni om bomlösa sadlar som tex Torsion??? Skulle vara väldigt intressant att veta vad "proffsen" tycker om detta... :bow:
2 3
Svar
42
· Visningar
2 798
Senast: emindy
·
Utrustning Jag har ett täcke som är tvättat och impregnerat.... Det blev ju bra så till vida att det fortfarande är regntätt. Men tyvärr försvann...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Krabban
·
B
Utrustning Jag har trötnat på dom vanliga förgerna som brunt,svart,london mm mm på sadlarna och tränsen. Finns det några mer färg glada sadlar och...
2
Svar
25
· Visningar
1 975
Senast: palle
·
Utrustning Hur är passformen?? Min häst får skavsår sitt nuvarande stalltäcke och jag tänkte köpa ett nytt men undrar om ngn har erfarnhet av event...
Svar
7
· Visningar
911
F
Utrustning Går det? Får man det? Hur gör man? Var hittar man dörrar? Någon som gjort det redan? Några tips? :bow:
Svar
16
· Visningar
2 460
Senast: Kickis
·
E
Utrustning vet ni något bra ställe där dom kan tänkas att byta in en sadel ? det skall vara på Västkusten någonstans..
Svar
1
· Visningar
778
Senast: julius
·
B
Utrustning Hoppas denna tråden hamnar rätt nu.. Finns det någon som vet var man kan köpa stöd för fotleden som man kan ha på sig när man rider...
Svar
6
· Visningar
1 486
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Utrustning Jag har suttit lite & knåpat hemma & lyckats få till några snygga halters. Dom är tillverkade i makramé & broderade med glaspärlor (över...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: asa_gasa
·
V
Utrustning Var och prövade hjälmar igår och blev då lite fundersam. Prövade först en 56:a, det satt åt lite grann, medans 57:an jag prövade "bara...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: VildochVacker
·
Utrustning Eftersom båda mina sadlar blev utdömda av sadelutprovaren, så blir det nog mest barbacka för mej nu när jag ska rida igång pållan :p...
Svar
11
· Visningar
1 859
M
Utrustning Hejsan! Är det någon som har erfarenhet av detta bett? :confused: http://www.ridsportshopen.com/images/6286.jpg Tacksam för svar!
Svar
5
· Visningar
843
Utrustning Låter som en korkad fråga, men nu när jag är ute i sadeldjungeln så har jag sett så mycket olika typer så jag bara måste fråga...! Jag...
Svar
1
· Visningar
2 227
Senast: Happy
·
L
Utrustning Hur gör man? Kan man göra det själv??
Svar
8
· Visningar
923
Senast: linabergmer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Problemhund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Hage
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp