Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Utrustning Hjälp! Jag ska byta transport eftersom jag nu har två hästar och därför också skaffat BE-körkort. Dock upptäckte jag att man inte kan...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: ameo
·
Utrustning Är det samma märke? Här i Norge säljer man Windsor, och dom är väldigt lika dom Wellington sadlar som säljes i Sverige.... Nån som har...
Svar
6
· Visningar
1 618
Senast: ia_
·
Utrustning är väl egentligen mest till för hästar med hög manke? :confused: Men kan man ha dne på en häst med ganska liten mankt iaf?
Svar
3
· Visningar
1 235
Senast: furreburre
·
A
Utrustning Var gör ni som har \"en-häst-transport\" av alla saker när ni tävlar? Hö, hinkar osv. I bilen? Tack på förhand!
2
Svar
25
· Visningar
2 237
Senast: Immer
·
Utrustning Då vi alla sitter i olika delar av landet och använder hästarna till olika saker, så undrar jag vilka brodd som ni använder er av...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: _moa_
·
H
Utrustning surfade omkring på hästsajter och såg ett järnbett. som ett vanligt tränsbett fast i järn. av vicken anledning? har aldrig hört talas om...
Svar
1
· Visningar
909
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning ...och med martingal. Ska vara i mässing. Ljus eller vanlig brun. Med hakar att fästa i sadlen och gjorden. Nån som har tips på märke?
Svar
1
· Visningar
712
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning vart kan man hitta det någestans? letar å letar men hittar inget :( Kollade på globen, men nej.
Svar
12
· Visningar
2 097
Senast: Bonzaij
·
E
Utrustning Någon påstår att de inte går att forma om som vanliga skor, altså "banka på dem, att de är för hårda :confused:
Svar
4
· Visningar
832
Senast: domino
·
J
Utrustning .... i de spanska och portugiska bladsadlarna! Snälla, finns det nån här som har kunskapen, jag har intresset!!! Är på jakt efter en...
2
Svar
30
· Visningar
2 576
Senast: Uddi
·
Utrustning Vilka märken är bra? Var hittar man dem på nätet? Vilka prislägen? Erfarenhet av hållbarhet och liknande?
Svar
3
· Visningar
916
Senast: SanchoPancho
·
D
Utrustning Vad tycker ni om det täcket? Jag har blivit erbjuden om att köpa ett sådant och iochmed att jag vill ha ett svett/innetäcke med...
Svar
2
· Visningar
1 381
Senast: asa_gasa
·
A
Utrustning vet du mycket om det? invärkan m,m? kan du berätta, vilken storlek ska man köpa? till ponny? MVH annelie
Svar
1
· Visningar
949
Senast: Oxxx
·
Utrustning Jag fick mitt Horseware turnout 200 (blått med röda kanter) fick det i onsdags. han har haft på sig det i 3dagar och idag när jag tog av...
Svar
4
· Visningar
776
Senast: suisyola
·
Utrustning Vilken färg ska den ha tycker ni? Anser att mina hästar passar bäst i brunt (fux och vit) och har massor med bruna träns, men har även...
Svar
14
· Visningar
1 277
Senast: Centaur
·
Utrustning här e en link från en på travforumet. detta bett är ett sk entömsbett. (hoppas det blev rätt nu)...
Svar
6
· Visningar
999
L
Utrustning Jag är på jakt efter ett par nya vinter- / thermoridbyxor. De ska vara svarta och ha bra passform. Inte sådanna klumpiga som finns i...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: squirlett
·
B
Utrustning Hej Ni som har Irish Cob eller NSV, har ni något förslag på en bra sadel som är relativt kort men bred??
Svar
3
· Visningar
1 455
Senast: skuggi
·
E
Utrustning Behöver lite hjälp här :smirk: Har en häst, kallblods travare, som jag har tävlar hoppning med. Saken är den att jag inte orkar hålla...
Svar
10
· Visningar
1 077
Senast: _Dieldi_
·
K
Utrustning Har hört att man kan ta bort mögel på läder med hjälp av ätticka. Ska man ta ättica rent eller späda det med vatten?? Hur mycket?? //...
Svar
3
· Visningar
870

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inredningstråden, del 2
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp