Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Utrustning Undrar om någon provat dessa båda sadelmärken och vet om det är stor skillnad på dessa två sadlar. Har nämligen letat sadel under...
Svar
8
· Visningar
941
Senast: skuggi
·
B
Utrustning Någon som har Dessa :confused: eller kanske provat dom? Vad tycker ni om dom? :bow:
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Snuffsan
·
B
Utrustning ridskorna alltså. Är dem bra, varma å sköna å hållbara? Är så trött på mina Graninge, får sånna skav av dem när man har dem på sig hela...
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: Catta
·
R
Utrustning Någon här på buke som har testat det? Har sugen på att köpa ett par från hööks men jag vet inte om det är värt pengarna... Tycker mest...
Svar
11
· Visningar
2 377
Senast: Catta
·
R
Utrustning Någon som kan ge tips på varma och sköna vinterskor att ha i stallet?!? Har haft ett par från Jacson = UR kassa, funderar på Mountain...
2
Svar
27
· Visningar
2 418
Senast: Catta
·
R
Utrustning Är det nån som har dom här: http://www.ridsportshopen.com/images/9623P.jpg ? Tycker dom verkar sköna, är dom värda sina 220 kronor...
Svar
8
· Visningar
880
Senast: Catta
·
Utrustning Min häst har musklat sig en del det sista (trots konvalecens... :confused:, antagligen för att han har gått på en bättre foderstat än...
Svar
13
· Visningar
1 247
Senast: Happy
·
J
Utrustning vad tycker ni? fördelar nackdelar..
2
Svar
27
· Visningar
2 127
Senast: lilla_busan
·
L
Utrustning Hej ! Är det någon som vet om det finns klippmaskiner som är sladdlösa och är användbara till hela hästen (inte bara huvud och...
Svar
2
· Visningar
629
N
Utrustning Jag undrar hur bra är gelpadden mot sadeltryck? Det är så att när jag har mens så spänner sig min valack så han får sadeltryck varje...
Svar
15
· Visningar
1 298
Senast: nicken
·
L
Utrustning Jag har en fullblodskorsning som ofta är väldigt het när jag rider ut, och ibland har jag svårt att hålla honom. Rider nu på pessoabett...
Svar
8
· Visningar
757
Senast: Fiorano
·
B
Utrustning Någon som har en bra bild? :bow:
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: blondi3958
·
L
Utrustning Vilken storlek tror ni man ska ha om man har storlek 57 i Champion hjälmarna? Man kanske ska köpa en storlek mindre lr ngt sånt eftersom...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: DFZ
·
S
Utrustning Det finnes jo flere modeller... Jeg vet at "Bennis Harmony" er balansert riktig, det vil si at rytteren havner MIDT i salen hvis salen...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: sleepy
·
V
Utrustning Vart hittar man relativt billiga och bra läder ridstövlar på internet? Och vilka rekomenderar ni?
Svar
2
· Visningar
667
Senast: Vicku
·
T
Utrustning Provsatt en ny wintec på ridsportbutiken idag. Kunde inte röra mej utan att den knarrade nåt förskräckligt! Hur blir dom när man ridit...
Svar
10
· Visningar
1 180
Senast: horsemaniac
·
G
Utrustning Är det någon som använder det??? Plus och minus?? Jag har en stark fjordhäst som jag rider på pelham och även på pessoa och det funkar...
2
Svar
20
· Visningar
2 889
Senast: Jessica
·
T
Utrustning När man ska ta ut vinkeln, hur nära manken ska man då mäta? Har mätt med hjälp av en tumstock som viks som ett uppochner vänt V över...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: emindy
·
M
Utrustning Någon som har sådana och kan berätta om de är värda pengarna?
Svar
15
· Visningar
1 262
Senast: spoff
·
L
Utrustning Hejsan! Beställde för ett tag sen ett regn täcke på hööks, nu är det så att jag har sålt min häst och ska ha en större häst på foder...
Svar
9
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp