Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag letar efter ett fleecetäcke med hals/halv hals. De täcken som jag har tittat på har varit väldigt tunna och jag vill ha ett som är...
Svar
18
· Visningar
1 326
Senast: popeye
·
P
Utrustning Funderar på en sån till vintern. Hur är den att rida i o ha i stallet? Är den värd 1100 kr?
2
Svar
24
· Visningar
5 497
Senast: emmzi
·
J
Utrustning Hej! Vad är det för skillnad på pullarträns, achenträns och träns med engeslk nosgrimma? Nu menar jag inte utseende mässigt, för det vet...
Svar
2
· Visningar
2 286
Senast: Lazio
·
Q
Utrustning nej nu har jag fått nog maskinen i stallet funkar inte ller jo men det blir as fult och tar en 100 dels mm på pälsen !! alla har slutat...
Svar
13
· Visningar
933
Senast: Qudexco
·
Utrustning Är det ngn som har en sådan? Är de bra? Jag behöver en ny sadel till pållan och vill inte lägga ut så mkt pengar då hon ändras i ryggen...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: Noteca
·
B
Utrustning JAg har ett par rostiga stigbyglar som jag tänkte att man kunde putsa upp :D Någon som har målat sina stigbyglar? Funderar på om det...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: blondi3958
·
Z
Utrustning Är det bara jag som inte gillar att linningen (det heter väl det?) på majoriteten av alla ridbyxmodeller hamnar nästan uppe där revbenen...
Svar
12
· Visningar
1 161
Senast: Sequoia
·
Utrustning Jag vill ha en lila kavaj, men vart hittar jag en sån? Jag kan inte sy, annars skulle jag pilla ihop en själv. /Anna
Svar
2
· Visningar
1 308
Senast: Sequoia
·
S
Utrustning hur mäter man för att få reda på hur många grader en häst behöver i sadel :confused: Har alltid undrat det.
Svar
4
· Visningar
917
Senast: West_
·
I
Utrustning Har köpt ett par sådana. Dock var de lite trånga över vristen. Kommer lädret attt töja sig något och forma sig efter foten? Tycker att...
Svar
2
· Visningar
929
Senast: viktoma
·
S
Utrustning \"Gympadojor\" för hästar? Är det någon här inne som har det eller känner någon som har det? Alltså sådana skor där hästen går barfota...
2
Svar
23
· Visningar
2 756
Senast: Sunnan
·
Utrustning Är det någon som har köpt den för typ 450:-? Har två isisar som klipps en gång/år och då bara underhalsen-bogen-undermagen... Håller den...
Svar
9
· Visningar
1 009
Senast: Noteca
·
Utrustning är det nån mer äm jag som tycker dom är väääldigt korta i skaften? jag tycker mina sitter på halva vaden..:) och jag har inte onormalt...
Svar
18
· Visningar
2 550
Senast: Finess
·
B
Utrustning Benskydd från H**ks :confused:
2
Svar
31
· Visningar
2 120
Senast: Qudexco
·
B
Utrustning Hur vet jag hur gammal min County dressyrsadel är? Det enda som jag kan hitta är att det står "County Saddlery Made In England".Tacksam...
Svar
5
· Visningar
1 876
Senast: suisyola
·
S
Utrustning har använt sökfunktion. fick upp en del trådar men igentligen inte så mkt om sadeln. Undrar hur dessa är i storlekarna? både i...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: fragvis
·
F
Utrustning Har en Frank Baines hoppsadel som jag fick med min gamla häst som jag tänkte sälja nu. Men jag vet inte vilken storlek det är. Kan man...
Svar
2
· Visningar
4 602
Senast: furreburre
·
C
Utrustning Nu ska jag köpa ett par graningestövlar inför vintern. :) Jag har upptäckt att det finns två modeller, både graninge outdoor och...
Svar
4
· Visningar
1 960
Senast: Buongusto
·
J
Utrustning Hittat på nätet, men de kostar 4-5.000 kr. Borde finnas att låna, men var. Kommunens miljöansvariga hade inte. Vill mäta koldioxishalten...
Svar
5
· Visningar
4 615
Senast: athena
·
S
Utrustning Är det någon som har et bra föslag på var man kan hitta bra bogskydd. Har köpt Börjes en gång men skickade tillbaka "skiten". Det var...
Svar
4
· Visningar
1 795
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp