Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning Hej, jag skulle vilja ha tag på en mjuk gummistång till min häst men har inte hittat någon. De gummistänger jag hittat har varit ganska...
Svar
1
· Visningar
939
Senast: palle
·
B
Utrustning hur tvättar man helskodda ridbyxor? mina mörkgröna mountain horse har börjat bli lite norpiga å ja har bara heft dom i 2månader? ska d...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Reflexländtäcke & pannlampa! Har ni tips på bra kvalite o passform och nåt som håller för REFLEX-ländtäcke? Hööks? Pannlampa? finns det...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Utrustning Vad har ni för märken på martingalen? Funderar på att köpa en zaldi men vill höra lite åsikter om den - hur lädret är och så...
Svar
6
· Visningar
977
Senast: jojjo_blondin
·
F
Utrustning Jag har en, men jag tycker den är så klumpig. Jag undrar, finns det inte lite "tunnare" och mera följsamma säkerhetsvästar? Om det...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Sesselja
·
E
Utrustning Hur många ggr brukar ni klippa ungefär innan ni köper nytt blad/ slipar bladet ? altså jag vet att det är svårt att säga exakt ..men...
Svar
8
· Visningar
1 057
Senast: Estelle
·
Utrustning Jag måste raka/klippa min häst....han är korsning...räker att jag säger fjording så förstår ni vad jag menar.... :crazy:. För vi har...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Gul22
·
J
Utrustning ett lila shires (storm breaker) me 200 gram fyllning.. skönt att man slipper gå och tänkta på att hon fryser.. hon ska ha det tills det...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: thereseSvensson
·
J
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av den?? Jag hittar den inte tobaccofärgad här på internet, nån som vet nån internetbutik med sådan??
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: _Dieldi_
·
S
Utrustning Hur är dom i kvalitén? Håller dom bra? Dom har ju inte funnits så länge men det är ju lite jobbigt om dom går sönder första gången man...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: Betazoid
·
B
Utrustning Tänkte köpa ett bett att ha på vintern, så jag slipper värma det i händerna ;) Jag funderar på ett apple mouth, men har hört en del...
Svar
10
· Visningar
1 432
Senast: Druvan
·
L
Utrustning Vad föredrar ni när ni transporterar era hästar? Använder ni transportskydd eller lindor och boots? Gör ni skillnad om det gäller...
Svar
19
· Visningar
1 584
Senast: jojjo_blondin
·
F
Utrustning Någon som har tips på snygga jodphursridbyxor, halv-eller helskodda? Gärna butik i stockholm men nätet går också bra :banana: Har...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: Vikingur92
·
S
Utrustning 2 nya sadlar på ingående... Hoppas på att klara mig under 30 000kr....*suck* *unghäst nr ett är överbyggd, har manke, är grov. Kommer...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Sammets_rosa
·
Utrustning Jag tänkte beställa lite grejer från Börjes och har tittat på ylletäcket där (det rutiga för 265kr). Ngn som vet hur tjock det är...
Svar
16
· Visningar
1 275
Senast: Bounty
·
K
Utrustning Jag vet inte vad jag ska göra? Ska jag köpa gröna stigbyglar nu el. vänta? Hur gör ni med pengarna? är ni ekonomiska e.inte? finns...
Svar
6
· Visningar
837
T
Utrustning hejsan! har funderat och funderat... min lilla buse verkar inte trivas så bra med bett i munnen (hade nog inte jag heller gjort med en...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: vivianhegre
·
Utrustning Har tittar på förgjordar och hittat en del varianter. En som bara var en vanlig gjord som fästes i de främre sadelgjordsstropparna och...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: Snuffsan
·
Utrustning Har kollat runt på olika ställen efter en wintec allround cair. Har hittat begagnade för 5000:-, 5500:- och 6000:-. Ehh, har hittat helt...
Svar
3
· Visningar
816
Utrustning Hej Vet någon hur man kan får bort kattpiss + lukten från ett par shortchaps i mocka/läder? Har en katt som brukar kuta omkring i...
Svar
11
· Visningar
1 125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp