Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har köpt ett hackarmore till en av mina pållar. Hur ska det sitta för att ha bäst passform och verkan? Lite osäker på hur hårt det ska...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: sweep
·
Q
Utrustning någon som har detta täcke?? har precis blivit av med min gammla reserv regn täcke. då det var för litet behöver nu ett nytt resärv täcke...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: Qudexco
·
K
Utrustning Har aldrig i hela mitt liv tvättat ett par ridbyxor (har två (egentligen tre...) par helskodda nu). Vet inte hur man gör, annat än att...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: maiden
·
B
Utrustning Någon som har det? Köpte mig ett sådant på rean idag på Granngården :bump: Det är svart, med mörkgröna kanter och gjordar och med...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: blondi3958
·
R
Utrustning Jag har sedan tidigare Rhinos stalltäcke med halvhals, jättenöjd. Det har pållan hela vintern (under noll-strecket). Nu har jag köpt...
Svar
13
· Visningar
1 161
Senast: veronican
·
T
Utrustning Alla ni som har erfarenheter/hört positivt/negativt om OS millenie täcket- snälla tipsa mig. Jag har många hästar o törs inte köpa...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Pyrusan
·
B
Utrustning Jag letar efter en sadel till min 10-åriga fullblodsvallack. Han har typisk fullblodskropp, smal rygg och med en väldigt hög manke...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Bessie
·
Utrustning Vad har ni på era helklippta hästar nu? I stall och hage? Hur kallt är det inne/ute? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: Elisabet
·
M
Utrustning Jag har börjat leta sadel, men det verkar svårt (inte helt oväntat kanske :crazy:). Jag har en appaloosa paris, som inte ligger bra...
Svar
8
· Visningar
1 450
Senast: skäcken
·
S
Utrustning Provade idag en wintec Dressyrsadel till hästen, har alltid fått höra att den är bra och passar många typer av hästar. Tyvärr passade...
Svar
11
· Visningar
1 214
Senast: Darbhanga
·
S
Utrustning Man har ju hört att färgen ändras så mkt på träns. bleks och ser..ja smutsigt ut i vissa fall, hur är det med sadlar i brun eller...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: Darbhanga
·
S
Utrustning och hoppas ni kan hjälpa mig svara på ngn av frågorna. Stubben tristan de lux dressyr, tror jag den heter. kan köpas bla från H**Ks...
Svar
3
· Visningar
1 226
Senast: __Stilett__
·
Utrustning Jag vill ha tag i ett par släta lädertyglar och ett par lädertyglar med stoppar. Både Hööks och Börjes har ju lite lädertyglar, men jag...
Svar
5
· Visningar
800
Senast: Rimfaxe
·
Utrustning Ska i väg till Oslo Horseshow och shoppa lite på lördag.. Nya hästen måste ju få sitt eget träns (även om andra hästen har et dussin at...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: _Dieldi_
·
Utrustning Hej Är det någon som vet något täcke som är "extra" varmt? Har ett täcke jag är jättenöjd med (RS Vinter) som trots sitt superbilliga...
Svar
9
· Visningar
1 438
Senast: Centaur
·
B
Utrustning jag har nyligt återupptagit ridning/hästar och upptäcker hela tiden nya saker jag behöver.. :idea: Bla behöver jag komplettera...
Svar
8
· Visningar
2 426
Senast: suisyola
·
Utrustning Någon som har denna hoppsadel och vad tycker ni om den? Funderar på att köpa den för just nu rider jag i en Zaldi Star, men jag får så...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: jojjo_blondin
·
N
Utrustning Ska köpa nytt ländtäcke och tänkte höra vilket märke och modell ni rekommenderar. Funderar på ett Equiline. De har gjort om modellen nu...
Svar
13
· Visningar
1 356
Senast: sova
·
Utrustning finns det än? Och vem var det som sålde det..?? Samt, var det en fungerande reflex som verkligen syntes?
Svar
5
· Visningar
822
Senast: lil-sis
·
P
Utrustning Hej! Igår snöade det som sjutton hos oss och vägarna blev så klart glashala direkt... De skor vi har på pållarna nu har inte några hål...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp