Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Fortsätter att samla på mig saker... :crazy: men denna gång var det saker jag verkligen behövde :angel: En ny ridhjälm och...
Svar
7
· Visningar
1 064
Senast: majola
·
Utrustning Efter att ha ramlat av min häst i förrgår och skadat ett revben har jag insett att jag måste köpa en säkerhetsväst. Är det någon som...
Svar
10
· Visningar
1 353
B
Utrustning Är dom vattentäta eller är det täcken som man skall inne i boxen eller under andra täcken ute?
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Utrustning Hur skiljer sig egentligen en dressyrbom mot en hoppbom? Och i allraound sadeln, hur der den ut då? :confused: Sen en simpel fråga...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: hubinette
·
Utrustning Har letat hos flera av de vanligaste försäljarna av hästprodukter efter ett lite tunnare innetäcke med bogveck - och hittar inget! Alla...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: little_blondie
·
Y
Utrustning Japp, då är det dax att skaffa hoppsadel då! Är det någon som vet nån bra och billig? Det ska vara en med stöd för benen. Finns det nån...
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: yez
·
Utrustning Jag vill ha ett svart aachenträns med londonfärgat foder, typ Stubben Diana men utan bred nosgrimma , vet nån vart man kan hitta det...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Lewa Comet VS 17\" Har vi till en av våra hästar (en nordis). Jag är nyfiken på vad VS betyder.... Sedan har jag litet funderingar...
Svar
2
· Visningar
1 481
Senast: palle
·
A
Utrustning har en gel-pad ...som jag använder i skogen måste ha en som jag kan ha i paddoken då han inte känner mina sittben genom sadlen och...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: AlexH
·
K
Utrustning är det någon som kan hjälpa mig och berätta vad ni tycker man behöver för täcken till en klippt kyltålig ponny!!!? blir hlt tokig på...
Svar
11
· Visningar
1 011
Senast: Killa
·
R
Utrustning Jag letar med ljus och lykta efter ett typ tunnare ull/vanligt fleece täcke med gjordar på i stl. 95 Någon som vet var jag kan hitta...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: RebeckaKihlberg
·
B
Utrustning \"Lättare\" transport Ska köpa hästtransport och bilen får bara dra 950 kg... Fick höra att (tvåhästars) släp kan räknas som tyngre och...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Welsh
·
D
Utrustning Vilken färg och vilket märke tycker ni allra bäst om på ridbyxor? Eller ridkläder överhuvudtaget? Jag själv älskar Pikeurbyxorna (de...
2
Svar
21
· Visningar
1 707
Senast: Darbhanga
·
P
Utrustning Har någon kvar Hööks katalogen från ofjol eller kanske har det täcke jag tänker på...? :confused: Ett vinrött och svart vintertäcke i...
Svar
4
· Visningar
1 208
Senast: Pellis
·
C
Utrustning Vad är skilnaden på senskydd och "vanliga" benskydd igentligen??? De skyddar ju samma områden... "Bara en tanke" :smirk:
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Liten_men_tuff
·
J
Utrustning Vill ha en fårskinnsfodrad sadelgjord, dressyrlängd (d.v.s. 60 cm till min pålle), gärna syntetmaterial och med elastiska ändar. Har...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: joneya
·
Utrustning Hur gör man rent de?? Hittade ett par gammla stigläder i "hästgarderoben" som ja skulle vilja ha rent men tror inte att det räcker med...
Svar
8
· Visningar
907
Senast: Spider84
·
I
Utrustning Hur pass vansligt är det att köpa en hästransport från -76 som är renoverad o besiktad u.a ? Kan man lita på att golv mm är noga...
Svar
12
· Visningar
1 392
Senast: Macken22
·
Utrustning Det här har nog diskuterats tidigare, men vad GÖR man när ingen sadel passar? :confused: ALLA sadlar vi provat åker fram! :crazy:
2
Svar
33
· Visningar
3 037
Senast: Spider84
·
B
Utrustning Villken brodd stolek har ridskor? 3/8" eller 5/16"? Och skall jag ha 8 mm höjd eller 12mm höjd? Jag skall ha fyra broddar i varje sko +...
Svar
9
· Visningar
1 818
Senast: blondi3958
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ta studenten
  • Vad är det här?
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp