Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Är det någon som känner till Fobo, hittar ingen hemsida. Släpet kanske inte tillverkas idag eller om det har bytt namn. Finns det någon...
Svar
9
· Visningar
13 052
Senast: Fredag
·
T
Utrustning Hej! Jag var duktig (tyckte jag) och smörjde min sadel idag.. När jag fettade in den med mitt läderfett (Effax, den bruna burken) så kom...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Mike
·
S
Utrustning Har rätt nyligen köpt en ny sadel till pållen min, men nu har min häst tydligen fått för sig och breddat sig, så nu måste jag ev. köpa...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: panzy
·
S
Utrustning Hej! Mitt namn är stina å jag har en fråga angående min häst! Hon är en travare på 17 år och väldigt hård i munnen! Jag köpte henne för...
Svar
7
· Visningar
969
Senast: Fiorano
·
Utrustning Vilket märke tycker ni är bäst? Jag ska köpa nya efter att mina trotjänare har blivit utslitna, och vill gärna ha lite tips! :)
Svar
16
· Visningar
1 547
Senast: rover
·
G
Utrustning Hej ! Är det någon som har ridbyxorna i skinn eller mocka från lillhästen som monella gör ? och vad tycker ni om dem ? jag funderar på...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: viktoma
·
P
Utrustning Har en ganska nyinköpt hoppsadel (mörkbrun) som det har blivit lite skav på mitt på kåpan på båda sidor. Vet inte om det är av...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: IvoryTower
·
Utrustning Jag funderar på att ev köpa Western Rider Pleasure till mitt vbl sen från Hööks, den för 3995:- finns i svart och brun. Någon som har...
Svar
8
· Visningar
832
Senast: Vargdotter
·
M
Utrustning Jag smörjde nya dressyrsadeln igår kväll. Kollade på undersidan och klämde mellan bossorna. ifrav ca 5cm innan framvalvet så var det en...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: skäcken
·
B
Utrustning Hej! min kompis har en caldene säkerhetsväst som ja testat och den är bara för skön. känns inte alls så stor och klumpig som de flesta...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Cyllene
·
Utrustning Dåligt minne ... Hjälp!!!!! :D :D :D Hur mäter jag sätet på min westernsadel?? Totalt hjärnsläpp..
Svar
2
· Visningar
838
Senast: skäcken
·
H
Utrustning Håller det mot väta i alla väder? Behövs det impregneras om ofta? Har hittat ett sveatäcke som är precis den modell jag söker och det...
2
Svar
22
· Visningar
2 567
Senast: kicki71
·
Z
Utrustning Är det någon annan än jag här som har problem med att ridbyxbenen vill glida upp när man rider? Efter halva ridlektionen är byxbenen upp...
Svar
8
· Visningar
1 066
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Jag undrar om det är någon som vet vad det sitter för däck på tranesläpet? från -78. Jag tror att det är merceders??? Måste köpa både...
Svar
9
· Visningar
2 786
Senast: Jessica
·
V
Utrustning *BILD* Vart gör man egentligen av sin gamla sadel, så himla kul är det inte att ha den liggandes här hemma och påminna om de där...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 865
Senast: Qodrofenia
·
W
Utrustning Jag är 156cm lång, och köpte 158/164 och dom var för korta och för smala. Finns det någon chans att dom töjer ut sig, eller måste jag...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: mizz_perfect
·
Utrustning Finns det? Har ett nyare tranesläp, ( 2 år gammalt.) Funderar på att skaffa en mellanvägg som har plast nertill. Finns det att få tag på...
Svar
2
· Visningar
1 389
Senast: Arabis
·
M
Utrustning Jag funderar på att köpa en ny hoppsadel, men ´jag vet inte vilket märke jag ska satsa på. Jag har kollat på lite olika men inte bestämt...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: mizz_perfect
·
K
Utrustning är det någon som vet om maxam syntetsadel finns i 16,5"? :confused: Tycker ni maxam sadlarna är bra?
Svar
3
· Visningar
839
Senast: korsningsponny
·
M
Utrustning Är det någon här som vet hur man kan färga läder? Antingen skavd färg eller från brunt till svart. Mitt bruna träns :love: passar inte...
Svar
1
· Visningar
1 185
Senast: IvoryTower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp