Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har en Kloster Schönthal allround och kommer få med en Lewa allround sadel med hästen. De är i ungefär samma skick och lika sköna...
Svar
11
· Visningar
970
Senast: domino
·
M
Utrustning Vet inte om detta ska ligga här eller på western? Min häst är ganska känslig i munnen när vi är i paddocken. Men när vi rider ut så blir...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: maximilia
·
B
Utrustning Är det någon som har något tips på en sadel till en nordsvensk, brukstyp :confused:. Han är ju väldigt bred finns det någon western...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Boots med \"mjuka\" kanter? Undrar om det finns såna. Min pålle skulle behöva ha boots på vintern, då han trampar sig med broddarna...
Svar
15
· Visningar
1 824
Senast: palle
·
S
Utrustning Jag har köpt ett nytt Horsware Rhino vintertäcke till pållan. Det är ett sådant med halvhals. Köpte ett i stl 145 men det sitter tight...
Svar
9
· Visningar
1 097
Senast: piggis_83
·
J
Utrustning någon som vet någonstans där dom har gula hästtransport skyltar i hårdplast (inte klistermärke) med texten hästtransport?? vart (gärna...
Svar
13
· Visningar
2 976
N
Utrustning Hej! Jag har länge undrat över hur ofta man ska smörja sina läderprylar!? Alla säger olika, men hur är det egentligen? Tacksam för svar :)
Svar
3
· Visningar
711
Senast: blondi3958
·
T
Utrustning Vad är det för något? Hur vet ajg vilken strl min häst skall ha?*har noll koll* :confused:
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Tomaten
·
B
Utrustning Är det någon som känner till detta märke o vet om deras saker är bra. Tittade på en ridhjälm nämligen o undrade lite om kvalite o...
Svar
14
· Visningar
1 722
Senast: _Viva_
·
A
Utrustning Hej! Jag undrar om det finns nåt ställe som säljer hästtäcken specialgjorda för fjordingar/andra kraftiga hästar, dvs större i halsen...
Svar
10
· Visningar
1 311
Senast: maximilia
·
K
Utrustning Är det någon annan som har problem med CRW-ridbyxor, eller är jag helt ensam?? Jag håller på att gå i taket!! Har ett par helskodda...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: alisson
·
B
Utrustning \"Hores ware\"-täcke Är det någon som vet om det finns någon som säljer horse ware-täcken via postorder? Jag behöver ett täcke till en...
Svar
8
· Visningar
1 374
Senast: Acke_forever
·
M
Utrustning har ni sett i nyaste nummret av ridsport. på sid 46 finns det en stackars liten häst med hela 2 nosgrimmor. vad ska de vara bra för? å...
Svar
11
· Visningar
1 032
Senast: Johanna_m
·
G
Utrustning Jag ska sälja min Wintec 500 dressyrsadel och har ingen aning om vad man kan ta för den. Den är ca 3 år gammal, men ser helt ny ut då...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: GoddessOfLove
·
S
Utrustning Jag ska köpa hoppsadel. Vet inte vilken. Vet bara att den ska vara snygg, skön, passa hästen bra och inte vara för dyr. Jag var till...
Svar
10
· Visningar
1 360
Senast: Sirisiri
·
S
Utrustning Jag har precis börjat titta runt på de olika bomlösa sadlarna. Just nu har jag bara en damsadel, som behöver fixas iordning, så jag...
2
Svar
26
· Visningar
3 987
Senast: skuggi
·
J
Utrustning Att rida dressyr i hoppsadel går ju inte så bra, att hoppa i dressyrsadel går det? Vad är det som kan ställa till problem och vad kan...
Svar
12
· Visningar
1 278
Senast: caballus
·
L
Utrustning köpte för drygt en månad sedan ett täcke från Event ett billigt regntäcke och det läcker in! :mad: Det är ju inte ens vattentätt fy vad...
Svar
17
· Visningar
1 243
Senast: blondi3958
·
Utrustning Är det någon här som (förutom jag och Lydia) har köpt sig en sådan? Vad tycker ni? Fick min idag så jag har inte direkt hunnit prova...
Svar
19
· Visningar
1 398
Senast: viktoma
·
L
Utrustning Hej Alla Ni som rider stora grova hästar. Jag och ägaren till min medryttar häst har ett par problem. Vi skulle behöva införskaffa en...
Svar
6
· Visningar
1 427
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp