Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Nu vet jag inte om den här tråden egentligen hör hemma under utrustning, men jag vet inte riktigt var jag ska göra av den annars. Är...
Svar
4
· Visningar
1 091
Senast: anjo_73
·
Utrustning Hej! Jag letar efter en rödbrun sadelgjord. Den ska vara i läder och ha resår, helst på båda sidorna. Jag vet att Zaldi och Stübben...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Gul22
·
Utrustning Har sparat dressyrsadeln som jag hade på min ponny för att jag hade hoppats att jag kunde ha den till min unghäst. Nu lade jag på den...
Svar
16
· Visningar
1 501
Senast: Spider84
·
H
Utrustning Jag ska köpa ett nytt täcke till min häst. Har börjat kolla runt lite, men kan inte bestämma mig. Det ska vara ett täcke som är regntätt...
Svar
7
· Visningar
1 170
Senast: Cia
·
Utrustning Tycker det är så svårt, alltså inte själva lindningen utan hur hårt man ska linda.. Tycker jag lindar rätt hårt men ändå glider hela...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: Killa
·
M
Utrustning Var iväg med hästen och provade sadlar i helgen. Efter att ha provat mig igenom i stort sett alla dressyrsadlar i butiken hittade vi en...
Svar
9
· Visningar
1 507
Senast: morrhoppan
·
B
Utrustning Jag vet inte vad jag ska köpa för täcke till min häst! Känner att jag behöver ett till... just nu har jag: Sveatäcke ca 200gr med...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: furuskär
·
B
Utrustning Är det någon som har testat Börjes Pinto sadel.... Nyfiken på hur det är. Det ser rätt hyfsad ut på bilden. Sedan kostar den inte så...
Svar
19
· Visningar
5 175
Senast: mizz_perfect
·
S
Utrustning Ni som använder stocksadel. Har Ni filt eller pad under?
Svar
2
· Visningar
856
Senast: stoffe
·
J
Utrustning i era hästsläp, vad vill ni ha för att era hästar ska åka säkert? vad tycker ni om att mellanväggen står på snedden? helllång bom bak...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: CosmicQueen
·
B
Utrustning Är det någon som provat att skicka efter täcken från http://www.exklusiv.se? Det verkar vara bra täcken men jag tänkte kolla om det...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: Sir_Pocket
·
L
Utrustning Någon som vet några bra?
2
Svar
20
· Visningar
2 783
Senast: Zsaza
·
A
Utrustning Hur säkert är det? Berätta gärna om hur och vad du beställde samt frakt tiden det tog? Min första tanke är att man faktiskt kan bli...
Svar
9
· Visningar
1 405
Senast: AnetteJT
·
F
Utrustning Jag har hittat en annonssida där de säljer stübbensadlar i Tyskland. Sadlarna är begagnade och de är mycket billigare än här i Sverige...
Svar
5
· Visningar
1 104
Utrustning Jag bara undrar om man verkligen ska impregnera om utetäcken med andasfunktion efter att man tvättat dem. Förstörs inte andasfunktionen...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: ang
·
P
Utrustning Hej! vad har ni för erfarenhet av äppelbett? Jag har hört några som använde det och efter ett tag blev bettet liksom vasst. Har ni...
Svar
6
· Visningar
1 226
Senast: mizz_perfect
·
L
Utrustning fick en sådann av mamma idag :love: Alltså en sådann som är som en vanlig väst utanpå och med reflex innuti, har inte provat den på...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: MaLu
·
Utrustning Ngn som såg den i senaste Ridsport? Den såldes visst på ngn mässa. Kanske ngn som tom provat eller i allafall sett ryttare rida med den...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: kopparberg
·
Utrustning På framsidan i sista Ridsport. Ngn som vet vad det bettet kallas, och vad det har för effekt? Jag har aldrig sett ett sådant förut...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: kopparberg
·
Utrustning Kan någon här på Buke tipsa om ett dressyrträns? Det ska vara aachen med rätt så bred nosgrimma. Tränset ska vara svart med vit fodring...
Svar
18
· Visningar
1 602
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp