Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag undrar lite över 1300kg,1400kg och 1500kg's transporter,olika märken.Hur många kilo häst får era transporter ta?? Vilket "märke" har...
2
Svar
35
· Visningar
4 124
T
Utrustning Är det någon här som har en sådan? Funderar på en sådan då det är lite krångligt att hoppa i dressyrsadeln. Eftersom det inte hoppas...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Lydia
·
Utrustning HJÄLP!! hur långt ska ett grimmskaft i en spilta vara? till en stor häst? självklart med kloss... så långt att den kan lägga sej, men...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Salonikel
·
R
Utrustning Ha, ha, det borde man väl inte kunna kombinera!
Svar
14
· Visningar
1 313
Senast: Rejält_felskapad
·
F
Utrustning Har tänkt köpa mountain horse rimfrost rider, men såg idag i deras nya katalog att de har ett par nya vinterridstövlar. Är det någon...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: furreburre
·
Utrustning Hittar inte täcket jag söker! Förra foderhästen hade med sig ett underbart mörkblått täcke i fleece som gick upp på halsen; perfekt att...
Svar
12
· Visningar
2 399
Senast: Boj
·
J
Utrustning Är det nån som har några bra tips på hur man får nya helskodda ridbyxor att bli lite mjukare så att man åtminstone kan komma upp i...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Utrustning Har ni börjat rida med täcken på era hästar? Nu börjar det bli lite kyligt och jag slänger på ett ländtäcke när jag skrittar ut samt...
Svar
10
· Visningar
1 112
Senast: squirlett
·
Utrustning Det har kommit nya bett fråne pessoa som ahr stela leder vilket skall göra att man inte kan böja upp dem i hästens gom. Det jag undrar...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: monster1
·
W
Utrustning Vad behöver man för saker till sin häst (Nordsvensk) som nybliven hästägare :confused:
Svar
2
· Visningar
1 006
B
Utrustning Hur länge kan man igentligen ha samma hjälm? På ett ungefär? För säkerheten försvagas väl med åren?
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: jumperjolly
·
Utrustning Jag skulle vilja veta hur Manchester ridbyxorna pa sidan 28 i Borjes katalogen ar. Jag har hort att de var tunna. Hur tunna ar dem...
2
Svar
23
· Visningar
2 083
Utrustning Jag undrar hur Gold Medal sadlarna haller sej i langden. Jag har hort allting om knogglig stoppning, sneda bommar mm, men hur ar de...
Svar
9
· Visningar
4 296
Senast: Ramona
·
C
Utrustning Var kan man köpa bandtyglar? Alltså som tyg-tyglar fast utan dessa "knoppar" på.. Dom är även lite smalare än vanliga tyglar och lite...
Svar
6
· Visningar
1 166
Senast: chrisse
·
Utrustning Jag har en Wintec sadel!!!! :love: Stropparna på den är väldigt sletna!!!Måste lagas. Men....är det någon här som vet någon som lagar...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: palle
·
Y
Utrustning jag ska köpa ett regn täcke till min häst och står och väger mellan jacson och termo master rain/flece, jag har ingen personlig...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: fragvis
·
G
Utrustning jag söker en dressyrgjord till en sadel med korta stroppar som är brun (i läder :confused:) och har vita kanter (i nåt annat matrial-...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: grym
·
Utrustning :) Själv har jag ett par Graninge (ny modell) Tyckte inte om dom först jag såg dem, tyckte de såg "bonniga" ut. :p Men nu älskar jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 271
Senast: suisyola
·
I
Utrustning Igår fick jag en säkerhetsväst klass 3 av min pappa i present. Självklart blev jag glad, men ändå tänkte jag lite att hm, är det inte...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: Lenis
·
G
Utrustning Vet inte om denna hamnar rätt nu men jag chansar. Jag skulle behöva hjälp med de olika storlekarna på westernsadlar. I vilken ordning...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Noteca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp