Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Får jag starta en sån där färgtråd (som jag alltid tyckt varit ganska larviga :o) Vad passar till en ljusbrun häst? Jag är sugen på...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: majola
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Andrewssadlarna? Vad tycker ni om dem? Den allroundsadel jag provat gillade jag jättemycket och...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: **BORTTAGEN**
·
I
Utrustning Vi är på väg att köpa en ny bil. En Mercedez Vito (lättlastbil) vikt 1800 kg. Säljaren sa när sambon var och provkörde att vi endast...
Svar
5
· Visningar
2 994
Senast: iller
·
F
Utrustning Ska börja åka omkring med pållen och eftersom han är det värdefullaste jag har vill jag självklart inte att han ska skada sig bara för...
Svar
12
· Visningar
1 033
Senast: RebeckaKihlberg
·
D
Utrustning Någon som vet hur man gör? Jag syftar på pannband som liksom hänger lite ner så att dom är böja istället för raka över pannan.
Svar
10
· Visningar
1 624
Senast: grazzie
·
J
Utrustning Har länge gått och väntat på att stöta på denna gjord, men inte har jag gjort det inte, så nu frågar jag här. Har någon av er sett en...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: Puppan
·
Utrustning Någon som har en sådan? Hur är dom??? Har en hemma på prov till min häst nu eftersom Bates sadeln jag köpt inte funkade när man...
Svar
2
· Visningar
1 846
Senast: Vala
·
L
Utrustning Någon som har det täcket?? Fungerar det bra? Köpte nämligen det på postorder i torsdags, det var rea 299kr.
Svar
10
· Visningar
1 159
Utrustning Har hemma en dressyrsadel av märket Diamant å provar på min ena häst. Har aldrig hört talas om märket själv dock.. Är det någon här som...
Svar
3
· Visningar
1 924
Senast: Fraise
·
P
Utrustning Hur är dessa? En kompis har ett sådant regntäcke till sin häst och det är kanonbra! Har beställt ett OS Millennie Igloo. Hur är de i...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: Kalinka
·
S
Utrustning *morr* idag när jag red i min sigma dressyr, som jag sammanlagt använt ca 7 ggr (haft den ca 2 -3 veckor) så upptäckte jag att det...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Pyrusan
·
M
Utrustning får inte rätt på mitt hackamore. det är den här modellen http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/mellan/56312.jpg Ni som rider...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: sweep
·
B
oj!
Utrustning :crazy: bara sådär har jag nu beställt ett thermo master regn täcke från hööks (det där lila för 299 kr) förhoppningsvis så är det nått...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Finns det någon sådan? Vill jöh kosta på mig en till dressyrsadeln, den "vanliga" är rätt så tråkig O ful. Gärna under 400:-
Svar
2
· Visningar
891
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Undrar vad ni använder O har några frågor. Har någon här Willab Woof Wear Exercise Wrap? Är de bra? Rider ni i stallbandage/Fleece lindor.
Svar
17
· Visningar
1 424
Senast: breccia
·
Utrustning Syrran kom precis tillbaka från första ridturen med de stigbyglarna med den ena i handen. "Pinnen" som stiglädret träs runt på...
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: popeye
·
C
Utrustning Är det någon som gjort det? Jag kan tänka mig att det inte funkar här i sverige men typ på söndagen när de flesta håller på och packar...
Svar
7
· Visningar
1 049
Senast: chrisse
·
B
Utrustning Kan man tvätta en hjälm inuti? Fodret blir ju ganska äkligt efter ett tag. Någon som har tvättat det? Hur blev det? :bow: :bow:
Svar
13
· Visningar
1 257
Senast: ElinL
·
A
Utrustning Har en häst som har/haft munproblem - det vs tar tag i bettet och håller fast det. :( Rider nu på hack och det går bra men hon kan bli...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: L_S
·
B
Utrustning Inget bett är ju skarpare än den hand som håller i det men vilket bett ska man egentligen använda om man A: Vill ha en mjuk och känslig...
Svar
16
· Visningar
1 652
Senast: Whiskey
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp