Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Jag ska köpa regn och stall ev vintertäcke. Finns det någon som kan tipsa mej Regntäcket ska hålla för blöta och ge rörlighet...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: piggis_83
·
K
Utrustning Från Ekohallen, ngn som vet ngt om det? Är det bra? Håller tätt? :bow:
Svar
3
· Visningar
984
Senast: Krabban
·
R
Utrustning :crazy: Tips på varma, sköna vantar och stövlar/ skor som inte är så dyra?
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Real_Life
·
Utrustning Funderar på att köpa en dressyr sadel till pållen att ha när jag dressyrar.. Har precis köpt en ny bomlös men skulle vilja ha en...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: HannaZ
·
M
Utrustning Jag vill ha tips på vad man kan sy själv till hästen! Jag har sytt: Sadelöverdrag (jättbra!!) Schabrak Vojlock Nosludd :smirk: Vet att...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: LäderBjörn
·
S
Utrustning Jag måste berätta att jag är djupt imponerad av old mac´sens grepp på snö och is. Har skrittat 1½ timme på snöklädda grusvägar idag och...
Svar
7
· Visningar
1 103
Utrustning Jag letar nya ridbyxor nu, men alla jag hunnit prova verkar ha så hög midja. Eftersom jag är kort resulterar det i att midjan hamnar i...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Pälskling
·
S
Utrustning Vad har ni för storlek och sort på sadlar till schettis. Ska köpa en ny. Hu rär syntetsadlarna? Ska vara till allround och hoppning.
Svar
5
· Visningar
936
Senast: svea
·
Utrustning Jag vill ha förslag på vilken bil man kan ha om man vill kunna dra två hästar.
Svar
6
· Visningar
1 175
Senast: Buzz
·
Utrustning Börjat kika lite åt ett enhästars boogiesläp, Henra Amazone. Undrar lite vad ni här har för erfarenheter av det. Fördelar/nackdelar etc...
Svar
18
· Visningar
8 055
Utrustning Det i svart/guld, heter fleecetäcke gold stripe. Nån som har det? Är det bra?
Svar
12
· Visningar
1 296
Senast: Lazio
·
Utrustning Kan en sådan vara bra ifall man har en sned häst? Sadeln ligger inte helt still utan rör sig något i sidled pga att hästen har mer...
Svar
17
· Visningar
2 799
Senast: hannibal
·
B
Utrustning Läste en tråd där det handlade om achengrimma O pullargrima, vilken som var "snällast". D är jöh för helt olika syften! Pullar trycker...
Svar
17
· Visningar
1 710
Senast: jojjo_blondin
·
T
Utrustning Jag ska prova en beg dressyr sadel imorgon jag tror den heter kentur? Finns det någon som käner till den sadelen? tacksam för lite syn...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: popeye
·
J
Utrustning jag letar efter dressyrshabrak som är lite längre på sidorna då dom jag har nu inte riktigt räcker till enligt mej, jag har bl.a. hansbo...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: Druvan
·
Utrustning som man inte måste ha padd under? (För jag har för mej att det finns sådana?)
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Hannely
·
A
Utrustning jag undrar vad som är bäst när man transporterar en häst....fleecelindor som man lindar ända ner på hoven eller transportskydd???vad...
Svar
14
· Visningar
1 453
Senast: Hannely
·
Utrustning Jag letar efter nya sadelgjordsstroppar till syntetsadlar. Det ska finnas att få tag på men var? De var utbytbara (vet ej hur det är...
Svar
2
· Visningar
1 253
Senast: LäderBjörn
·
O
Utrustning köpet ett träns till min pålle i sommras..i storlek cob..som han alltid haft..men d passade itne..pullartränsen är på gränsen till...
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: _otursbarn_
·
B
Utrustning Jag ska köpa ett par benskydd på internet och har kollat in samma skydd på olika affärer. Det skiljer lite i pris på samma skydd men på...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp