Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har en Wintec sadel!!!! :love: Stropparna på den är väldigt sletna!!!Måste lagas. Men....är det någon här som vet någon som lagar...
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: palle
·
Y
Utrustning jag ska köpa ett regn täcke till min häst och står och väger mellan jacson och termo master rain/flece, jag har ingen personlig...
Svar
1
· Visningar
971
Senast: fragvis
·
G
Utrustning jag söker en dressyrgjord till en sadel med korta stroppar som är brun (i läder :confused:) och har vita kanter (i nåt annat matrial-...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: grym
·
Utrustning :) Själv har jag ett par Graninge (ny modell) Tyckte inte om dom först jag såg dem, tyckte de såg "bonniga" ut. :p Men nu älskar jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 280
Senast: suisyola
·
I
Utrustning Igår fick jag en säkerhetsväst klass 3 av min pappa i present. Självklart blev jag glad, men ändå tänkte jag lite att hm, är det inte...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Lenis
·
G
Utrustning Vet inte om denna hamnar rätt nu men jag chansar. Jag skulle behöva hjälp med de olika storlekarna på westernsadlar. I vilken ordning...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Noteca
·
R
Utrustning Hur är dom? Är dom varma? Håller dom över en vinter? :crazy:
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Real_Life
·
J
Utrustning Ngn som vet om H**s täcken fortfarande är stooora i storlekarna? :confused: Hade tänkt beställa det svarta fleccetäcket... men vet sen...
Svar
9
· Visningar
1 176
Senast: Jezz
·
S
Utrustning Ska köpa en fårskinnspadd till hästen. Så vilka märken är absolut bäst? Mindre bra?
Svar
10
· Visningar
1 320
Senast: LillTihra
·
Utrustning Ni som som har kompletterat ert B-körkort med E-behörghet vid senare tillfälle på körskola, hur många lektioner tog det? Och var ni...
Svar
2
· Visningar
1 171
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Utrustning Min Ungponny (5-år) går o slår i skor när jag rider, främst ute. Bör man sätta på dem boots på fram då? va skulle ni göra?
Svar
9
· Visningar
1 241
Senast: Sirisiri
·
T
Utrustning Igår fick jag äntligen chansen att testa det nya regntäcket. Det regnade hela dagen och jag åkte inte ut till stallet förrens efter kl...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: Tigerlilja
·
G
Utrustning toffe eller hur det nu stavas, ja tänkte köpa det där fina tränset på hökks som e toffefärgat och jag undrar om det finns nån sadel i...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Gloooria
·
S
Utrustning Varför är så många ryttare klädes fanatiker.Alltid det senaste modet.Undrar om det är för att pållarna ska tycka om oss. Skämt och...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 431
Senast: strumpan
·
T
Utrustning vad tycker ni om det?jag läste att den kan vara bra om hästen gjort illa sig och måste vara still.jag personligen gillar inte brems,pga...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: fragansia
·
M
Utrustning Hur är de, vilken typ av häst passar de. Hållbarhet ? :confused: M vH Mannis
Svar
5
· Visningar
1 333
Senast: mannis
·
M
Utrustning Va har ni för ridhjälm?? Själv har jag en CRW sammetshjälm, men skulle behöva köpe en ny snart.. Har du nått förslag??
2
Svar
22
· Visningar
3 231
Senast: sleepy
·
L
Utrustning ....men hur sköter man om en mocka sadel. har fått låna en nu för en tid och undrar om man verkligen kan bevara mocka ytan?!? Eller...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: LillaMy
·
A
Utrustning jag har en fråga. Jag läste i boken "Dansa med hästar" att våra vanliga engelska ridsadlar tydligen har tyngdpunkten alldeles för långt...
2
Svar
24
· Visningar
2 620
Senast: skuggi
·
Utrustning HUR är det meningen att man ska kunne ha på sig nya stövlar?=??? Nu har jag skitont i benen, kan knapt gå med dom, att rida är helt...
Svar
8
· Visningar
2 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp