Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Kan en sådan vara bra ifall man har en sned häst? Sadeln ligger inte helt still utan rör sig något i sidled pga att hästen har mer...
Svar
17
· Visningar
2 813
Senast: hannibal
·
B
Utrustning Läste en tråd där det handlade om achengrimma O pullargrima, vilken som var "snällast". D är jöh för helt olika syften! Pullar trycker...
Svar
17
· Visningar
1 726
Senast: jojjo_blondin
·
T
Utrustning Jag ska prova en beg dressyr sadel imorgon jag tror den heter kentur? Finns det någon som käner till den sadelen? tacksam för lite syn...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: popeye
·
J
Utrustning jag letar efter dressyrshabrak som är lite längre på sidorna då dom jag har nu inte riktigt räcker till enligt mej, jag har bl.a. hansbo...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Druvan
·
Utrustning som man inte måste ha padd under? (För jag har för mej att det finns sådana?)
Svar
11
· Visningar
1 199
Senast: Hannely
·
A
Utrustning jag undrar vad som är bäst när man transporterar en häst....fleecelindor som man lindar ända ner på hoven eller transportskydd???vad...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: Hannely
·
Utrustning Jag letar efter nya sadelgjordsstroppar till syntetsadlar. Det ska finnas att få tag på men var? De var utbytbara (vet ej hur det är...
Svar
2
· Visningar
1 257
Senast: LäderBjörn
·
O
Utrustning köpet ett träns till min pålle i sommras..i storlek cob..som han alltid haft..men d passade itne..pullartränsen är på gränsen till...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: _otursbarn_
·
B
Utrustning Jag ska köpa ett par benskydd på internet och har kollat in samma skydd på olika affärer. Det skiljer lite i pris på samma skydd men på...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Utrustning wiee....ida köpte jag dressyr sadeln från kompisen...en ursnygg wintec...isabell werth..ooo...så överlycklig...e urskön att sitta i o...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: hannibal
·
Utrustning Den nya syntet sadeln som kostar runt 1800kr (stigma??)...hur är den? Är det som griffin/maxam sadlarna eller är den inget att ha...
Svar
4
· Visningar
1 106
Senast: hannibal
·
S
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av detta släp? Priserna verkar bra i alla fall och vikterna. Det är ju så mycket mer än priset som spelar...
Svar
4
· Visningar
3 123
Senast: EnYoy
·
S
Utrustning Finns det märken och årsmodeller man bör undvika? Volka erfarenheter har ni av bra och dåligt?
Svar
8
· Visningar
2 123
Senast: EnYoy
·
B
Utrustning Kan någon tipsa mej ska beställa ett vintertäcke... funderar på dessa 2. Fördelar/nackdelar Grejjen är att jag är tveksam till...
Svar
7
· Visningar
1 049
Senast: Johanna_m
·
L
Utrustning Funderar på att skaffa mig en ordentlig och bra klippmaskin. Vad har ni för tips på märke? Vad kostar en bra klippmaskin. Gärne ett...
Svar
4
· Visningar
1 316
Senast: emci
·
Utrustning Söker ny dressyrsadel och tidigare sadelutprovare rekommenderade stubben till min häst. Hon har väldigt kort rygg och kan därför inte ha...
2
Svar
24
· Visningar
3 187
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Utrustning Jag vet att vi precis fått en jätte bra lädervårds tråd, men det känns som om att gammalt läder kanske går utanför den ramen som...
Svar
2
· Visningar
1 660
Senast: Spider84
·
L
Utrustning Jag ska, efter många års uppehåll börja rida igen, som medryttare,. Vad ska jag köpa för ridutrustning? Vad är det som gäller? /L
Svar
2
· Visningar
894
Senast: furreburre
·
K
Utrustning Ska köpa täcke, träns till en arab på 155 cm. Ska givetvis prova innan köp, men vill ha lite tips. Täcke 135 cm, träns cob och bett 11,5...
Svar
8
· Visningar
1 061
Senast: HannaZ
·
S
Utrustning Ingen som har sadel till shettis? Vad har ni i så fall och vad tycker ni om dom?
Svar
5
· Visningar
954
Senast: knyttet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Träning och hälsa del 11
  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp