Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Från och med nästa år får man endast ha loggor som är 3x1cm på sin och hästens utrustning på tävling (om man inte har reklamavtal med...
Svar
2
· Visningar
924
S
Utrustning vad tycker ni om den sadeln?
Svar
2
· Visningar
3 222
Senast: Lenis
·
Utrustning Börjar redan bäva inför vintern, pålle går ju oskodd och vill helst inte behöva sko bara för att kunna brodda (rida). Han är dessutom... 2
Svar
38
· Visningar
5 616
Senast: lewellyn
·
Utrustning Efter letat runt har jag hittat en Globus Clic dressyrsadel åt min kille 18" och 34 bom. Och i mina ögon sitter den perfekt och han rör...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Yayis
·
Utrustning Ska bara börja med att be om ursäkt för att jag startar en ny sadel-tråd, men jag känner inte någon lust att läsa igenom alla trådar för...
Svar
1
· Visningar
1 028
Senast: Lisaa
·
F
Utrustning Känner mig sugen att köpa en overall att ha i stallet då dom ser riktigt mysiga ut + att det börjar bli kallt ute. Har spanat in...
Svar
13
· Visningar
2 482
Senast: FlygandeAnanas
·
Utrustning Strykkappor eller senskydd (fram och bak)? Vad är att föredra? Där jag jobbade förr hade vi alltid strykkappor, men senskydden borde väl...
Svar
12
· Visningar
5 025
Utrustning Jag väljer mellan nedanstående två modeller på Sprengers Balkenholsporrar. Är det någon som har erfarenhet av dessa två modeller och...
Svar
2
· Visningar
2 808
Utrustning Efter att ha vaknat upp ur dvalan o insett att min hästkrake har fyllt 3 för ett bra tag sen är det kanske dags att hosta till sig o...
Svar
9
· Visningar
1 590
Utrustning I vårat stall har vi ingen uppvärmd sadelkammare. Tränsen som jag använder håller sig fina, men alla reservdelar jag har i skåpet är...
Svar
7
· Visningar
1 688
Senast: Buck
·
Utrustning Finns sånna? Jag har typ sånna som man ser på Horze-reklamen ovan, men dom viker sig i vristen och är obekväma att gå i. Ens några steg...
Svar
4
· Visningar
1 287
Senast: MissFideli
·
M
Utrustning Är på G att köpa bomlös sadel under 2012. Har läst trådar här på buke, men vill gärna ha mer input. Gärna från sadelutprovare etc. Jag...
Svar
7
· Visningar
2 309
Senast: Elina8
·
Utrustning Har ett 100g utetäcke och flera 300g (hittar inga med 200g fyllning) Hur gör ni då? Lägger ni på det tunnare eller tjockare täcket om...
Svar
17
· Visningar
1 983
Senast: Ingela_S
·
Utrustning Hörde Lotta Björe prata om flera av hästarna i dagens WChoppning att de hade hackamore med dubbla nosgrimmor, hur ser det ut? Är det för...
Svar
3
· Visningar
1 477
Senast: Sorbe
·
L
Utrustning Finns det något mot snöstyltor (förutom snösulor)? Har fått för mig att jag har hört om något man sprayar/smörjer på hoven, men vet...
Svar
5
· Visningar
1 283
Senast: Luva
·
T
Utrustning Jag har en Prestige Golden Star (hoppsadel) och är nu ute efter en dressyr sadel. Min fråga är vilken dressyrsadel är likadant byggd som...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Tifacloud
·
Utrustning Har en liten fråga! Jag har köpt en shirehäst som är 183 cm i mankhöjd som jag skall åka och hämta efter jul! Jag skall nu köpa en ny...
Svar
5
· Visningar
4 123
Senast: misen
·
Utrustning Tycker att det behövs en bildtråd för även detta ämne:D Har själv en 2½ åring som börjat rida nu. Har letat som en tok efter...
Svar
14
· Visningar
3 291
Senast: MaRomer
·
Utrustning Nu är jag trött på att det går hål i grenen hela tiden! :devil: Finns det inte långkalsonger som är förstärkta uppetill, gärna som...
Svar
19
· Visningar
2 651
Senast: wrangler
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av deras schabrak? Hur är de i passformen? Kvalitén? Tycker deras schabrak ser väldigt fina ut på hemsidan...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: ann80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka