Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som vet om det finns "färdiga" sidepull till shettland/mini shettland? Så man inte behöver specialbeställa. Går att låta sy upp...
Svar
13
· Visningar
1 548
Senast: Pudlan
·
Utrustning Min häst är precis som mig, har problemmuskler och blir lätt stel och spänd, framför allt i ländrygg, bogar och kring M...
Svar
13
· Visningar
3 485
Senast: Loppz
·
Utrustning Finns det fler än Equiline, Exklusiv Horse Wear & Sjöhagen som gör sådana? Min Equiline gick sönder nu, sidan sprack och den har hängt...
Svar
3
· Visningar
1 222
Senast: Breccia_
·
Utrustning Som rubriken säger, balltramp igen. Första för snart två veckor sen, hade precis börjat rida igen och så igår var det ett till...
Svar
7
· Visningar
4 246
Senast: Apollo 13
·
Utrustning Har ingen aning om jag postat detta under rätt tråd................... har en Kieffer Lech Proffi dressyr till mitt sto, som haft...
Svar
10
· Visningar
1 933
Senast: moon
·
Utrustning Ja, tänkte vi kunde ha en tråd för alla oss som för ett par år sedan köpte ett täcke (på rea kanske) och sedan knappt använt det (eller...
Svar
15
· Visningar
1 941
Senast: miiiiiiia
·
G
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni använder för utrustning när ni rider eller motionerar hästen? :) som när ni hoppar, rider dressyr... 2
Svar
32
· Visningar
7 574
Senast: Domino_s
·
Utrustning Hej! En liten fråga, vilka färg kombinationer på schabrak tycker ni är snyggast. Det finns ju till exempel mörkblått, vitt och rött...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har fått rekommendation av tränaren att byta ut min vanliga kulsporrar till sporrar som rör på sig, alltså trissa menar hon. Såg nu när... 2
Svar
20
· Visningar
4 125
Senast: Nominous
·
Utrustning Hej! Finns det någon här ute som kan tipsa mig om en bra LÅNG (130-140 cm) sadelgjord utan resår? Har letat och letat men alla...
Svar
11
· Visningar
2 566
Senast: Lydia
·
Utrustning Hej, har rensat ur stallet på massa gammal utrustning och hittade bl.a ett par benskydd jag tänkte försöka sälja. Jag har dock dålig...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Gaia
·
Utrustning Jag sitter och funderar på vad för slags sadel jag ska köpa till min unghäst(4år) Glampi(islandshäst). Han har ju lite längre rygg än...
Svar
2
· Visningar
1 602
Senast: videnlis
·
S
Utrustning ...från Börjes. Nån som har den? Vad är din åsikt om den? Bra, dåligt? Vill veta allt!
Svar
7
· Visningar
2 416
Senast: pinky
·
Utrustning Hej! Nu hoppas jag att ni kan se bilderna här. Jag har en rund nordis på foder. Han är felmusklad och med några trivselkilon...
Svar
5
· Visningar
1 321
Senast: BiMi
·
A
Utrustning Hittade av en slump ett par rutiga ridbyxor, Maddox Grand Prix, på nätet och blev helt förälskad. Någon som har erfarenhet av dem? Jag...
Svar
0
· Visningar
781
Senast: Anore
·
Utrustning Tjong i medaljongen sa det och sedan fick Strindlund tugga grus i morse :o Kom då på igen att jag funderar över om det finns en...
Svar
10
· Visningar
3 463
Senast: Kittty
·
S
Utrustning Har en bred islänning som jag efter att ha provat hur många sadlar som helst, köpte en Star Trekk espaniola till. Jag trivs jättebra i... 2
Svar
22
· Visningar
4 582
Utrustning Går det? Har en häst som vi konstaterat inte kan ha bett, har funderat på hackamore men tills dess vill jag ju kunna rida min...
Svar
5
· Visningar
4 783
Senast: Centaur
·
Utrustning Hur gör ni? Jag står i ett stall som ej har några förvaringsutrymmen alls..Tänkte inte så mycket på det i somras då jag flyttade dit...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: G-uldlock
·
Utrustning Vår lokala bygghandel kunde ta hem formplyfa till golv och väggar till hästtransporten, är det ok material? 21 mm till golv och 12 mm...
Svar
4
· Visningar
5 913
Senast: Nea_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025