Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vet inte om denna tråden ligger rätt, men provar iaf. Ni som har höhäckar i hästarnas hage, vad har ni för typ av höhäck? Skulle även...
Svar
0
· Visningar
654
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej! Jag har ett svenskt halvblodsföl, född 21 juli i år. Eftersom han är född så sent kommer han ju fortfarande vara ganska liten i...
Svar
16
· Visningar
2 851
Utrustning Är på jakt efter en ny vinterjacka att ha i stallet samt rida i. Hade en på gång som jag trodde skulle vara bra men den är nog tyvärr...
Svar
7
· Visningar
1 360
Senast: imrahil
·
Utrustning hade tidigare en tråd där kära buke fick mig att byta sadel :D bästa som hänt mig i ridningen då hästen gick super mycket bättre och...
Svar
7
· Visningar
1 172
Senast: Buck
·
Utrustning Kollade lite på beg bomlösa sadlar och det är MASSOR som säljer sina star trekk dressyr sadlar. varför? var de inte så bra som folk...
Svar
11
· Visningar
5 742
Senast: Dorinda
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av den? Vad ligger den på för hästar, hur är den att rida i? Är den lik någon annan modell? Vill veta...
Svar
5
· Visningar
2 586
Utrustning Jag behöver lite tips på svarta träns med pullarnosgrimma i stl shetland. Ponnyn som ska ha det är en ädel B-ponny och de flesta träns i...
Svar
1
· Visningar
1 313
Senast: kol
·
Utrustning Jag behöver lite snabba råd om hur jag bäst täckar min häst i vinter. Just nu går hon med ett 300-grams vintertäcke, men jag har noll... 2 3
Svar
44
· Visningar
5 127
Senast: *tove*
·
Utrustning Vad tycker du om den sadeln?! Mer att den är hård & håller i all evighet!! :D
Svar
12
· Visningar
4 137
Utrustning Någon som har koll på passformen (speciellt hur stor halsen är) på Shire Tempest Combo och Shire Highlander Combo ? Har sedan innan...
Svar
6
· Visningar
2 745
Senast: Nominous
·
Utrustning Hei. Har en enkelaxlad Gaupentransport før två hästar men som är viktklassad før en häst. jag ska bygga om den så den fungerar bäst før...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: Netika
·
V
Utrustning Kan någon hjälpa mig med att berätta hur jag ska räkna fram graden på min pålles manke ? Jag har mätt av hans manke med en curv eller...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Matinee
·
Utrustning Berätta om era bästa fynd någonsin! :p 2 3
Svar
52
· Visningar
5 481
Utrustning Har nyligen läst i en tråd på KR om hur endel tycker AR-ryttarna försöker gå genvägar. Det fick mig att fundera kring pessoaselen. Jag...
Svar
17
· Visningar
8 687
Senast: Buck
·
Utrustning Vilken är den "bästa" stigbygeln som förhindrar att man fastnar vid avfallning? Jag har idag den "gamla" sorten med gummiband men...
Svar
5
· Visningar
1 228
Utrustning Gjorde ett riktigt bettfynd (hoppas jag:p) men när det damp ner i brevlådan blev jag lite fundersam. Det var en kandarstång jag hade...
Svar
8
· Visningar
1 499
Senast: mily
·
Utrustning I senaste numret av Tidningen Ridsport finns bild på en ny (revolutionerande?) uppfinning. En kombinerad nosgrimma. Engelsk och remont... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 451
Senast: gylle
·
Utrustning Jag behöver köpa ett varmt och trevligt stalltäcke till min donna som ska klippas för första gången i år. Jag har egentligen inga höga...
Svar
16
· Visningar
2 106
Senast: Nominous
·
Utrustning Finns säkert en hel del trådar om bett men hittade inget matnyttigt för mej i dom. Jag har en fråga angående bett, min 2,5 åring...
Svar
3
· Visningar
889
Utrustning (Flytta tråden om den inte ligger rätt :D ) Jag har börjat dra hästfinkan mer och mer med min egen bil, problemet nu är att jag har...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka