Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej, någon som vet om Amigo Excalibur/Gun Metal-Aqua finns i strl 100 och i 0 g fyllning? Har bara hittat med 200g fyllning :( Min lilla...
Svar
0
· Visningar
847
Senast: Cillen89
·
Utrustning Jag har aldrig förstått skilnaden på hopp och dressyr träns :S Ser absolut ingen skilnad , träns som träns har ju ingen skilnad vilken... 2
Svar
24
· Visningar
3 729
Utrustning Har ett fleecetäcke med hals till hästen som används ibland, men för att stänga det sitter bara tryckknappar, nogot som inte håller sig...
Svar
6
· Visningar
1 810
Senast: miiiiiiia
·
Utrustning Jag vet att detta varit uppe förut men jag kan inte hitta ngn tråd. När kommer de inträda? Hur påverkar det mig som har vanligt b...
Svar
3
· Visningar
3 289
Senast: axel
·
Utrustning Jag är lite sugen på att prova Professional's Choice-benskydd på min häst och funderar lite på hur de fungerar på hästar med sporrar...
Svar
7
· Visningar
1 553
Senast: Kratus
·
Utrustning från Ik*a ;), de som man kan stapla ovanpå varandra men ändå får upp locken på. Vilken storlek använder ni? Jag köper hem Kraffts 25kg...
Svar
19
· Visningar
1 828
Senast: cano
·
K
Utrustning Letar efter en begagnad transport och har lite funderingar över tjänsteviketen blandannat. Tjänstevikt: Hur bra brukar den stämma...
Svar
11
· Visningar
1 474
Senast: mahlmt
·
Utrustning Hur lindar ni hästens ben? Jag har alltid lindat i en ren spiral men nu senast provade jag med "åtta-turer" när jag lindade det...
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: Houdinie
·
S
Utrustning Jag har just ridit in mitt 4-åriga sto. Hon har bra hovar och går barfota just nu, men efterhand som hon utvecklas kommer vi rida längre...
Svar
2
· Visningar
802
Utrustning Ni som har Wintec/Bates cair gjordar, åt vilket håll har ni den? Med tanke på hur martingalringen är fäst så verkar det som den...
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: Sorbe
·
Utrustning Hej! Får hem mitt föl om ungefär en månad, då är han nästan 8 månader. Börjat fundera över vad jag behöver som första utrustning, för...
Svar
18
· Visningar
3 273
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag har sedan något år tillbaka en Santa Cruz dressyrsadel i modellen New England bomvidd 36. Den passar hästen utmärkt, men jag som...
Svar
2
· Visningar
1 157
Senast: Havanna11
·
Utrustning Båda är ju "sladdlösa" maskiner med batteribälte. Någon mer än jag som klippt med båda? Vilken tycker ni är bäst?
Svar
0
· Visningar
961
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Det här är första vintern för mig med häst. Jag tänkte raka honom och vet inte riktigt vad man bör ha för täcken då, Finns det något man...
Svar
3
· Visningar
1 190
Utrustning Hjälp! Hon som jag hyr stallplats fyller år och jag kom på den perfekta presenten...ett tennbroderat pannband:idea: Problemet är bara...
Svar
12
· Visningar
7 997
Senast: kvandi
·
Utrustning Nyfiken! Hur gör ni om ni har köpt ett regn/vintertäcke som ska vara vatten tätt men läcker. Går ni tillbaka med det? Eller bara...
Svar
7
· Visningar
1 289
Senast: Krockodil
·
Utrustning Jag tänkt köpa ett sidepull till mina islandshästar men tycker faktiskt inte det finns så mycket att välja mellan och de flesta verkar...
Svar
8
· Visningar
2 871
Senast: manpila
·
Utrustning Så, då har jag skaffat en fux (som jag aldrig skulle ha ;) ), och har börjat kika på brun utrustning. Men det är brun i alla möjliga...
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: Kaffeekopp
·
Utrustning Jag är ut efter en sadelgjord till min hoppsadel. Kollat på Globus hemsida och såg en intressant. Trippelresår i båda sidorna och lite...
Svar
1
· Visningar
1 306
Utrustning Kan ni inte lista era favoritmärken både bland budgetmärkena och "lyx"märkena? Gärna en liten motivering också när ni ändå håller på... 2
Svar
29
· Visningar
5 464
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?