Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har lite funderingar på att köpa en barbackagjord till min D-ponny. hon är 20 år och har troligtvis lite problem med att ha sadeln på...
Svar
5
· Visningar
2 033
Senast: hag391
·
N
Utrustning En tråd där alla kan lägga upp bilder på sina snygga outfits :) 2
Svar
38
· Visningar
7 075
Senast: Hemi
·
Utrustning har någon en sådan sadel? till en kortryggad häst? vad tycker ni?
Svar
0
· Visningar
657
Senast: videnlis
·
Utrustning Det finns ett par bruna läderstövlar på Börjes, fodrade med äkta ull. Någon som testat dessa? Är nyfiken på om de vore något att ha! :) 2
Svar
23
· Visningar
3 439
Utrustning Hejsan! Nu är det dags för mig att köpa nya dressyrstövlar, och jag bara ssååå förvirrad i denna djungel av olika modeller! :confused...
Svar
3
· Visningar
1 193
Senast: Zebban
·
A
Utrustning Nån som provat? De verkar väldigt smidiga.
Svar
0
· Visningar
625
Senast: andira
·
Utrustning Har beslutsångest! Ska beställa ett nytt täcke åt hästen som måste ha ett slitstarkt täcke. Då hagkompisarna gillar att tugga på... 2
Svar
21
· Visningar
2 996
Senast: jemeni
·
Utrustning jaa som rubriken lyder,ger ett myler bett med port ständigt tryck i gommen då den har en port??????? det är så att jag rider med...
Svar
2
· Visningar
1 384
Senast: pinky
·
M
Utrustning Ska snart åka över Atlanten på semester, närmare bestämt till Florida. Någon som vet var man kan hitta affärer som säljer hästgrejer...
Svar
5
· Visningar
4 244
Senast: mackan
·
J
Utrustning Var på Myone i dag och fick syn på en riktigt vid dressyrsadel, kollade lite och märket var "Capriole", ALDRIG sett förut. :confused... 2
Svar
35
· Visningar
5 765
Senast: Hæst
·
Utrustning någon som vet hur det ligger till? tänkte sälja min sadel då min häst växt ur den, men är ju helt omöjligt o sälja nu när dem finns för...
Svar
6
· Visningar
1 515
Senast: Liten
·
S
Utrustning Läste i ridsport att man ska försöka undvika boots eftersom hästen lätt kan snubbla och gå omkull pga dom. stämmer verkligen det...
Svar
10
· Visningar
1 600
Utrustning Jag försöker longera min treåring nån dag då och då men vi hittar inte riktigt rätt. Oftast brukar jag ha snodd när jag longerar men den... 2
Svar
29
· Visningar
4 274
Senast: Fiorano
·
Utrustning Ni som har broddar på era hästar i hagen vintertid: Har ni benskydd på dem? Om ja, vilka? 2
Svar
20
· Visningar
2 755
Senast: Riley
·
Utrustning Jag skulle gärna se bilder på utrustning som en kille skulle tycka om, en kille som uppskattar döskallar, ja sånt där :p Lite... 2
Svar
23
· Visningar
4 444
Utrustning Finns det inget täcke som är ca 1200 den, med 100-200 g foder? Och med nylon på insidan. Jag har haft Amigos men tyvärr funkar det...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Seabaz
·
Utrustning Ska ev köpa en sadel av dyrare modell osedd och jag har bett att få se sadelnumret för slippa bli pålurad något som är stulet. Numret...
Svar
11
· Visningar
2 390
Senast: harri
·
Utrustning Vet inte om denna tråden ligger rätt, men provar iaf. Ni som har höhäckar i hästarnas hage, vad har ni för typ av höhäck? Skulle även...
Svar
0
· Visningar
654
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej! Jag har ett svenskt halvblodsföl, född 21 juli i år. Eftersom han är född så sent kommer han ju fortfarande vara ganska liten i...
Svar
16
· Visningar
2 850
Utrustning Är på jakt efter en ny vinterjacka att ha i stallet samt rida i. Hade en på gång som jag trodde skulle vara bra men den är nog tyvärr...
Svar
7
· Visningar
1 360
Senast: imrahil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025