Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Utan tillgång till tvättmaskin i stallet utan endast gemensam tvättstuga. Hur gör ni när ni ska tvätta hästgrejor så som schabrak... 2
Svar
22
· Visningar
5 682
Senast: Whirlie
·
Utrustning om man nu ska ha en enkelaxlad transport, vilken är den bästa modellen?? jag är 20 år och är timmanstäld i en butik = snäv budget, och... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 331
Senast: Buck
·
Utrustning Någon som vet hur det är, får man göra det? Vet bara att man får tävla i orginalet ;)
Svar
7
· Visningar
3 907
Senast: Lisaa
·
Utrustning Vill se hur era sadlar ser ut och vad ni ha för märke, även hur dom ligger på hästen!:D 2
Svar
23
· Visningar
7 577
Senast: iNHALE
·
E
Utrustning Jag håller på o letar ny sadel. Har nu en på prov. Min häst har taskigt sadel läge vilket gör det ännu svårare. Denna sadel är jag nöjd...
Svar
0
· Visningar
710
Senast: emmi2005
·
Utrustning Jag ska köpa nya stigläder till min nya sadel, funderar på webbers, eller ja, sånna där med t-spännen helt enkelt :p Men vilka är bra...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Bison
·
Utrustning Är sugen på att köpa ett MT Fancy träns, någon som har detta och kanske kan dela med sig om synpunkter och gärna bild då alla...
Svar
0
· Visningar
878
Senast: koma
·
Utrustning Lite dum tråd kanske, men i och med att jag snart sällar mig till den där listan med folk som jag aldrig trott att jag skulle få ingå... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 775
Senast: Liten
·
B
Utrustning Jag har tänkt göra eget sadelskåp i trä. Men vill ha tips på material som inte ruinerar mig. Har någon annan gjort eget sadelskåp...
Svar
5
· Visningar
2 514
Utrustning Vill egentligen inte ta upp den här frågan, för sommaren är inte slut än!! Men... de är så att jag hela vintern ska praktisera i ett...
Svar
0
· Visningar
730
Senast: olsssson
·
Utrustning Om man ska köpa släta lädertyglar i bra kvalitet, vilka ska man köpa då? Har ni tips på märke där det går att köpa lösa tyglar, och... 2
Svar
26
· Visningar
3 203
Senast: FadeAway
·
M
Utrustning Jag har en Hi-Lite Pro Plus som är ca. 2 år gammal. Jag har ramlat av i den 7-10 gånger och tappat den i backen några gånger, en gång då...
Svar
13
· Visningar
1 574
Senast: olsssson
·
C
Utrustning Jag har beställt hem ett par Horze 'Zip-Up' ridstövlar från horze.se. Jag är ganska rund vilket betyder att jag har breda vader, så jag...
Svar
3
· Visningar
1 381
Senast: WBanna
·
Utrustning Har jag precis hört att det finns något som heter! Min svarta är solblekt efter sommarbetet och ska visas på kvalitetsbedömning snart... 2
Svar
22
· Visningar
3 176
S
Utrustning Jag har sett på tävlig att folk har vita ridbyxor med svarta revärer som är rätt breda upptill och sedan smalnar av ner mot stöveln. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 332
Senast: pomelo
·
Utrustning Det är så att min nya kuse ligger lite konstigt i storlekarna när det gäller täcken. 145 är perfekt i bogen medans hon behöver 155 i...
Svar
3
· Visningar
890
Utrustning Jag håller på att leta efter regntäcken i storlek 75cm till mina nytillskott. Jag har en minishettis sedan innan som har ett täcke i...
Svar
0
· Visningar
730
Senast: Contest
·
Utrustning Är det någon som har en aning om vad gummisnodd/halsförlängare heter på engelska. När jag söker på draw reins kommer den inte upp och...
Svar
7
· Visningar
1 417
Senast: Badger
·
Utrustning Jag vill att täcket andas OTROLIGT bra så att hästen klarar av att ha det några timmar i solen om det skulle växla om från ösregn till...
Svar
7
· Visningar
1 506
Senast: bejkonfis
·
Utrustning Okej, nu är det så att jag har blivit rejält trött på att bli blöt om fötterna varje gång det regnat:crazy: Så nu är det dags att...
Svar
0
· Visningar
840
Senast: Dolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka