Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Efter att mina älskade Drako-ridbyxor definitivt har gjort sitt efter 14 år gav jag mig ut på jakt igår efter ett par nya. (Jag har haft...
Svar
5
· Visningar
2 440
Senast: linlar1
·
Utrustning .... i vanlig transport. Tips på hur man kan göra det så säkert som möjligt. Ponnyn i fråga är ung & aldrig åkt innan och inte mkt...
Svar
12
· Visningar
1 489
Utrustning 11,5 cm,räknas det som barn eller dam?
Svar
4
· Visningar
4 012
Senast: sweep
·
Utrustning Är mitt i sadeldjungeln och letar sadel. Jag har alltid tyckt att Sensation sadlarna verkar intressanta men nu när jag googlar på den...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: Din_vante
·
R
Utrustning Hej! Jag har ett litet problem, samma som väldigt många andra har skulle jag gissa på. Jag har ganska svårt att hitta ett par ridstövlar...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Sorbe
·
Utrustning En Ford Mondeo (Econetic Trend) kombi 1,6 TD. Är det någon som vet hur mycket en sådan får dra på B-kort? (jag hittar bara info om hur...
Svar
8
· Visningar
1 181
1
Utrustning Hur fungerar det med skötsel av ridstövlarnas insida? Inte den inne i stöveln, utan den mot hästen alltså ;) Jag menar alla säger ju... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 702
Senast: remmis
·
S
Utrustning Hur är dom i storlekarna? Jag har 36-38 i vanligt fall.
Svar
10
· Visningar
2 349
Utrustning Har sett en Kingsland jacka som jag vill ha, men vet inte vad modellen heter.. Det är en softshell m luva- och en extraficka m...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: Jois
·
M
Utrustning tänkte att jag skulle köpa mig ett par sporrar, jag rider både ponny och storhäst och undrar vilken storlek man ska ta på sporrarna? :)
Svar
6
· Visningar
10 584
Senast: pinky
·
Utrustning Min tös är en bred, cylinderformad variant som är som gjord för bomlösa sadlar. Men nu behöver vi en ny hoppsadel! Så här ser...
Svar
11
· Visningar
1 259
Senast: lady_vip
·
Utrustning Har för mig att det finns en typ av tvådelade tränsbett som bara går att böja till en viss del, sedan "låser" det sig så det blir liksom...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Sorbe
·
Utrustning Har en äldre herreman här hemma som jag nu funderar på att skaffa ett annat bett till, men vet inte vilket. Jag har alltid ridit...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: sandrafors
·
Utrustning Vi kikar lite smått på en v70,någonstanns mellan -01 till -03,men då ligger max släpvagnsvikt på 1320-1340 bara? Vi har en 850 nu,med... 2
Svar
22
· Visningar
4 123
Senast: ch791022
·
Utrustning Hallå allihopa! :) Tänkte fråga er som har tretorn advance stövlar! Är det något att köpa? Är dom bra, håller dom? Berätta både...
Svar
12
· Visningar
1 329
Senast: Elektron
·
Utrustning Hej! Har bestämt att inhandla en ny Boj Classic. Jag vet att ventilationen har varit Bojs stöttesten tidigare. Men nu läste jag att de...
Svar
5
· Visningar
2 368
Senast: eigollet
·
Utrustning Ja, vilket är enligt ditt tycke det snyggaste pannbandet nu? :D 2
Svar
28
· Visningar
6 204
Senast: Prinzess
·
Utrustning Har börjat kolla på att köpa en egen transport då jag är less på att behöva hyra av andra. Det jag söker är: en (begagnad)...
Svar
11
· Visningar
1 920
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Man betalar såklart varans pris + frakt. Det jag undrar över är om man måste betala skatt/moms/tull när man köper varor utomlands...
Svar
9
· Visningar
1 604
Senast: Ingridl
·
Utrustning Hej! Jag har beslutsångest angående vilken färg jag ska köpa på mina nya pikeur-ridbyxor! Jag funderar på att gå ifrån min trygga linje...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: Primula
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka