Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det någon gjort det? Hur mycket kostade det? Funderar på att göra det själv, men det är ju klart smidigare att låta någon annan...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Hej, jag har beställt en gramantygel från treadstone på internet men börjar fundera på om jag valde rätt storlek.. Jag tog full till en...
Svar
4
· Visningar
4 313
Senast: larcae
·
Utrustning ...när bilen får dra max 1235 kg med B-kort? Finns det, eller är det bara nedtypade ex i så fall? (jag kör så sällan så jag har väldigt...
Svar
8
· Visningar
1 001
Senast: bigganl
·
Utrustning Har ett par rhino orginal som jag skulle vilja kombinera med liner. Men eftersom mina är från 09 så saknar de ju det extra spännet. Kan...
Svar
3
· Visningar
2 070
Senast: FadeAway
·
Utrustning Jag har inga problem med sadel till min häst längre (puh!). Har i tre och ett halvt år haft en Star Trekk Dressage som min häst fungerar...
Svar
3
· Visningar
1 607
Senast: Camilla_H
·
M
Utrustning Jag vet att det finns tusen trådar om det här men jag hänger inte med. Jag vill jättegärna ha John Whitaker hjälmen, llr Charles Owen...
Svar
5
· Visningar
3 210
Senast: Remix
·
Utrustning Nu startar jag en sånhär tråd, så folk utan jättedyra grejer från topp till tå vågar svara också:D Idag har vi kört ett... 17 18 19
Svar
375
· Visningar
45 374
Senast: Houdinie
·
Utrustning Min lilla kille ska gå på lösdrift i vinter med andra -10: or och -11: or,förra året hade vi riktig vargavinter här med -30 flera...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: Piraja
·
Utrustning Drar mig till minnes att jag har sett tvättpåsar säljas nånstans, stora som man kan lägga håriga hästgrejer i när man vill slippa...
Svar
0
· Visningar
1 076
Senast: Ms_Antrop
·
M
Utrustning Hejsan alla på Buke! Jag är en riktig 'schabrakoman' och vill gärna se era finaste schabrak :D bomba med bilder, och skriv vilket märke... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
20 210
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Någon som vet hur de Italienska Pariani sadlarna är? Motsvarar de Prestige? Vad är tex 33= Normal mot vid? 35=vid?
Svar
1
· Visningar
826
Senast: koma
·
Utrustning Släpen är ju gjorda av olika material. Konstaterade att man får en relativt ny i plywood för billigare peng än i annat material. Är det... 2
Svar
29
· Visningar
12 441
Senast: Pudlan
·
Utrustning Finns det någon sadel som ligger som en Wellington Elite bomvidd 5 (eller helst ännu vidare), och är såpass kort och rund som den äldre...
Svar
0
· Visningar
718
Senast: lilith
·
Utrustning Lite småknepig fråga, men ni som har Kingstonridbyxor, hur tycker ni att de är i storleken? Om du tex. har 38 i "vanliga fall", har du...
Svar
0
· Visningar
1 553
Utrustning Jag skulle vilja ha tips på stigläder som INTE knorrar och inte töjer sig :) Och svarta. Jag har köpt 3 stigläder av olika märke...
Svar
17
· Visningar
2 575
Senast: Limelight
·
Utrustning Är lädergjordar eller gjordar i sympatex mildrast mot hästens hud? Vilka ger minst skav? Berätta gärna om dina egna erfarenheter.:)
Svar
2
· Visningar
840
Senast: Lydia
·
Utrustning Hej, Jag köpte några månader sen en häst som har sadeltvång. (ingen jättestor grej hos henne) Jag visste detta innan och jag vet...
Svar
8
· Visningar
1 715
Senast: alexvb
·
Utrustning Kollar alltid in alla sadeltrådar här då jag tycker det är så intressant, dock har jag nog aldrig sett en tråd där det kommer...
Svar
1
· Visningar
876
Senast: Andromedae
·
Utrustning ja som rubriken lyder sitter dettta sidepull bra på min kallblodstravare fast det igentligen är till en arab??;)Vet inte om det syns...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: manpila
·
Utrustning nån som har nån aning hur många grader globus crincle har i bomvidderna 34 och 36? :banana:
Svar
1
· Visningar
1 421
Senast: sillys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka