Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har fått en ide om vad jag skulle vilja ha men finns det ? Vill ha en kavaj i det "vanliga" gamla stuket. Alltså längre "figursydd"...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: FT_ryttare
·
Utrustning Hej! Min dotter har ganska så smala ben. Hon har storlek 36 i skor, och alla stövlar vi provar är för vida i smalbenet/vaden. Är det...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Pallen
·
Utrustning För att på prova och se om sadelns form på ett ungefär passar hästen, så borde man kunna använda ett verktyg, som jag inte vet vad det...
Svar
5
· Visningar
1 147
Senast: palle
·
Utrustning Ja vill se bilder på eran utrustning till er själva samt häst som ni pimpat till :) Ja vet att många blingar samt flätar pannband så...
Svar
3
· Visningar
1 986
Senast: Nut_Breaker
·
H
Utrustning Ngn som sett dem live och hur är dem? vad går dom ungefär på här i sverige? 2
Svar
32
· Visningar
3 182
Senast: Jofta
·
Utrustning Reda ut och hålla ordning på svansen. Vilket hästschampo tycker ni ger bäst resultat. Vilken lädertvål och läderfett/balsam. Vad...
Svar
10
· Visningar
1 885
Senast: nullo-modo
·
K
Utrustning Funderar på nytt släp och Valerydssläpet (glasfiber -03) ligger högt på min lista. Frågan är om någon har erfarenhet av detta...
Svar
0
· Visningar
756
Senast: Kristin Persson
·
Utrustning Jag rider altid med säkerhetsväst pga gammal ryggskade. Men min nuvarande säkerhetsväst är en hemsk grej, väldigt stel och obekväm...
Svar
15
· Visningar
1 854
Utrustning Finns det någon här som har gjort det? Blir det stabilt och hållbart? Mitt favoritgrimskaft gick sönder igår (haken gick av) och jag...
Svar
10
· Visningar
8 516
Senast: TAphoto
·
Utrustning Hej! Efter en hel del tjat verkar maken mjukna och inse att jag faktiskt behöver en transport... Men, nu har jag en fråga till er alla...
Svar
18
· Visningar
6 265
Senast: Imzevimz
·
Utrustning Letar efter ett bett till min häst!! Verkar vara svårt detta! Nu rids han växelvis på ett vanligt rakt tränsbett och ett tredelat...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: Fibban
·
M
Utrustning Hejj, jag undrar lite är det okej med rosa utrustning på en grå fjording?! På små ponnysar tycker jag det är jätte gulligt men på en...
Svar
14
· Visningar
1 408
Utrustning Någon som provat insektstäcken tänkta att ha när man rider? Hur har det fungerat (ffa mot broms), vilka är bra osv? Hit mer... 2
Svar
24
· Visningar
2 974
Senast: netia
·
E
Utrustning Har funderat på detta ett tag ;) Varför finns det (vad jag sett) ingen käkrem på träns till isisar medan det alltid finns på träns till...
Svar
13
· Visningar
6 069
Senast: Quickeman
·
K
Utrustning Jag är på jakt efter ett par ridstövlar i typ 3000-kronorsklassen (jag dör ju inte om jag hittar ett par billigare direkt, hehe). Jag...
Svar
7
· Visningar
3 128
Senast: Rimfaxe
·
Utrustning Vi har letat ridbyxor till maken, men det står inga att finna som verkar passa honom. :crazy: Han är smal, stl 48 i byxor, och så har...
Svar
13
· Visningar
1 796
Senast: Rimfaxe
·
Utrustning Min medryttarhäst har tre sadlar, en gammal allround som inte är så bra, en fin hoppsadel och en fin dressyrsadel. Nu är problemet att...
Svar
9
· Visningar
3 219
Senast: maoulina
·
Utrustning Schabrak, lindor, träns etc..Vad tycker ni, och vad är absolut fel ?:p 2 3
Svar
42
· Visningar
14 477
Senast: Dona
·
Utrustning Pappa hade hittat en honda CR-V som han skulle åka och titta på för min räkning. bor själv 2 h körning ifrån. och han 20 min Men... 2
Svar
26
· Visningar
5 548
Senast: Egonson_
·
Utrustning Vi har just fått hem vår nya Versailles men upptäcker vid närmare titt att sadelknappen är grön, trodde årets var silverfärgad? Kan det...
Svar
6
· Visningar
2 500
Senast: phie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka