Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Fick höra denna underbara nyhet som jag totalt missat att dessa bitande fantyg inte biter igenom exemtäcke stämmer det ? Gäller detta i... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 466
Senast: Merope
·
Utrustning Jag sitter och kikar på om jag ev. ska byta min bil, en Hyundai Santa Fé mot något annat med lite bättre drag i, i all betydelse som går... 2
Svar
35
· Visningar
4 145
Senast: Bialitt
·
Utrustning Har efter ett par års velande bestämt mig för att nu är det dags att byta bil, jag måste verkligen ha en 4WD! Kör alldeles för mycket...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: Fredag
·
S
Utrustning Hej, skulle vara lite kul att få svar på frågorna! :D Jag har letat sadel länge nu, å vissa har inte passat å jag sålt dom vidare. Nu...
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: smash
·
Utrustning Vad tycker ni är den optimala läderfärgen till det här stoet? Undrar även vad ni tycker om schabrakfärg till :D Vill förnya...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Flugskimmel
·
Utrustning Ska sälja en stor westernsadel och funderar på hur man bäst ska frakta en sån. Den väger säkert 25 kg och om jag fattat det rätt så vill...
Svar
4
· Visningar
1 251
Senast: Unit
·
Utrustning Undrar vad ni med kortare ben har för ridstövlar? Har provat ett dussintal men alla har antingen för högt skaft alt. för små runt vaderna.
Svar
9
· Visningar
7 425
Senast: Rimfaxe
·
E
Utrustning Som sagt så letar jag efter ett par nya helskodda ridbyxor med mjuk skoning. Har några sen tidigare men där är skoningen stel och...
Svar
6
· Visningar
1 158
Senast: Elina8
·
Utrustning Jag behöver köpa nya ridbyxor, eftersom jag bara har ett par som jag gillar = jag använder aldrig några andra. :p De jag har idag är...
Svar
5
· Visningar
1 227
Senast: Nomina
·
Utrustning Min bil får dra 1300 med mitt b-kort. Har nu en Fobo enaxlad transport som träningstransport för min fjordkille som absolut inte ville... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 769
Senast: Kicki_83
·
Utrustning Det fanns en sådan här tråd förut, men den verkar ha fallit i glömska och jag kan inte hitta den! Så går det till: - Man önskar en... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 177
Senast: Flugskimmel
·
Utrustning Måttade ett par ridstövlar och har nu ridit med dem ett tiotal gånger, men de är fortfarande på tok för höga! Kan tillägga att jag har... 2
Svar
27
· Visningar
2 244
A
Utrustning Undrar hur Chevrolet Captiva är som dragbil? Någon som har erfarenhet....
Svar
0
· Visningar
790
Senast: anna_bpj
·
Utrustning Hej alla! Det är ett evigt problem med dessa sadlar! Jag har en bred PRE som redan växt ur sin sadel och jag pallar inte (läs:har...
Svar
18
· Visningar
2 864
Utrustning Min pålla har strulat lite i munnen sista tiden särskilt när man ställer vänster. Hon är 4 år och uppkollad i munnen efter att hon...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Empalie
·
Utrustning Hur förvarar ni era täcken när de inte används? Vi har två hästar med massor av täcken som ligger i drivor. Jag har försökt mig på...
Svar
14
· Visningar
7 638
M
Utrustning Jag har en fråga, det där pelhalmbettet, man har ju två tyglar i ringarna. alt en förankring från de båda ringarna så att man bara har...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Nominous
·
J
Utrustning Hej! Jag startade en ny tråd om detta men den verkar ha försvunnit så jag startar en ny för och se om detta går bättre! Det är så...
Svar
4
· Visningar
5 077
Senast: justride
·
W
Utrustning Jag rider en travare som ska betäckas snart och så länge ska jag rida henne. Hon jag rider hos har två sadlar men ingen är ju... 2
Svar
22
· Visningar
3 690
Senast: iNHALE
·
Utrustning har alltid velat ha ett par läderbenskydd till tävling :love:, men är osäker på om det är så bra egentligen? blir en billig variant för...
Svar
7
· Visningar
3 139
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka