Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning En kompis och jag pratade om detta i helgen när vi var på hopptävling och väldigt många hade pullarnosgrimma på sina hästar. Vad har...
Svar
16
· Visningar
8 685
Utrustning Tänkte köpa mig ett snyggt tävlingstäcke! MEN bara för det kan jag inte hitta något... Vill gärna ha mörkbrunt eller blått. Just nu är...
Svar
5
· Visningar
4 967
Senast: bejkonfis
·
Utrustning Någon som har bra förslag på passande dressyrsadel efter dessa krav: Ca 110-115 grader vid och den behöver vara rymlig i vidden...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Nominous
·
H
Utrustning Hejsan ! :D Jag har en korsningsponny, 75 % fullblod och 25 % welsh . Han är en maxad D-Ponny . Vi sålde nyss min allroundsadel...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: MaRomer
·
Utrustning Kollade lite idag i min sadel jag ev ska sälja och hittade lite roliga bokstäver. står: 16,5 W 1 ........ R Vad står R för...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: Remix
·
Utrustning Hej. Jag har en sadel där det står 17" och 4, vad står 4an för? Jag har förståt att det är bomvidden, men vad motsvarar den? MvH
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: Chambery
·
Utrustning Min gamla trotjänare gick idag igenom besiktningen, den har mest varit stående det sista. Det sista den ska få tjäna mig med är att vara...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: -Remont-
·
Utrustning Söker efter sadlar som kan ersätta en prestige Versailles 32 i bom, vad är 32 på prestigesadlar?
Svar
0
· Visningar
574
K
Utrustning Vad tycker ni Chevalägare om era transporter?? Är bra sugen på en sån då man verkar få mycket för pengarna.. Ut med språket, berätta... 2
Svar
20
· Visningar
2 613
Senast: boccia
·
Utrustning Jag har en Jeremy Rudge-dressyrgjord till min sadel nu, men ska nog köpa en hoppsadel i sommar också. Funderar då på bra sadelgjord :)...
Svar
17
· Visningar
3 042
Utrustning Okej, det är bara att inse att vi har problem. På stället där jag står sedan årsskiftet är paddocken annorlunda måttmässigt än de...
Svar
14
· Visningar
2 820
Senast: stop
·
Utrustning Vad föredrar ni, mjuk eller hård mellanvägg? Säg gärna vilka för och nackdelar det finns med dom sorterna. Transporten vi renoverar...
Svar
11
· Visningar
3 752
Senast: Safira
·
Utrustning Har funderat ett tag nu, och har inte pessoabetten och halvstång exakt samma inverkan men i olika design? Eller är det bara jag som är...
Svar
18
· Visningar
1 845
Senast: Sennen
·
Utrustning Jag ska köpa ett begagnat släp och har faktiskt hittat ett som verkar fint. Det är en TIKI-trailer ( de gör mest släpkärror men...
Svar
0
· Visningar
885
Senast: Zindy91
·
Utrustning Tänkte starta en tråd där ni kan posta en bild på er favorit-utrustningspryl. Kan vara en sadel, träns, pannband, spö, hjälm, ja vad som... 2
Svar
21
· Visningar
2 664
Senast: Matinee
·
I
Utrustning Om man bara ska åka ca 10 minuter i transporten till träning och 10 minuter hem, tycker ni då att man kan åka utan något strö som spån...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: Comfort
·
Utrustning Ska ev ut och göra första tävlingen för mig och hästen nu i sommar. Klubben jag rider på anordnar inte klubbtävlingar så det blir till å...
Svar
11
· Visningar
1 731
Senast: Speedway
·
B
Utrustning hej jag har lite funderingar kring sadel och dess tillbehör... jag har varit iväg med min dotters häst på sadelprovning och det visade... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 005
Senast: em-pirre
·
Utrustning Någon som vet hur Eurostars kavajer är i storlek? Behöver köpa ny ,då den ena är alldelés för stor nu (herrstorlek) och min gamla är...
Svar
0
· Visningar
995
Senast: porfyr
·
Utrustning Är det någon som har erfarenheter och åsikter om dressyrsadeln från Wintec i samarbete med Isabell Werth? Ska provrida en sådan på...
Svar
15
· Visningar
8 567
Senast: aprilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka