Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Tänkte investera i en bra ventilationshjälm inför sommaren så det går att rida med hjälm även dom varmaste dagarna utan att få...
Svar
18
· Visningar
2 854
Senast: gulleplutten
·
Utrustning Hejsan hoppsan! Jag ska köpa nya säkerhetsstigbyglar till min häst (har sådana med gummiband i sidan nu), men velar mellan ett par...
Svar
8
· Visningar
1 311
Senast: Kaffeekopp
·
C
Utrustning Hej hej, jag tänkte fråga om lite råd. Jag rider en nordsvensk som är 7 år, han har ett pessoabett men jag är inte särskilt förtjust i...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: Yrrol69
·
J
Utrustning Letar efter sadel min unghäst då min gamla antagligen har för smal kanal. Idag har jag en Globus Clic cc, kan tillägga att det ska vara...
Svar
3
· Visningar
1 410
Utrustning Ni med erfarenhet av Lewa är de raka eller svängda i bommen? Vad passar de för typ av hästar? De sägs ju vara bra och passa flera...
Svar
7
· Visningar
1 226
Senast: ameo
·
Utrustning Jag har letat i gamla trådar men hittar inte någon uppgift på hur vida kan kan göra omvärmningsbara Kieffersadlar. Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: ameo
·
Utrustning Nu är mina Roeckl Suprema helt sönderanvända och nu är det dags att köpa nya. Jag har sedan tidigare ägt tre par Roeckl, vanliga Light...
Svar
15
· Visningar
1 661
Senast: Bison
·
V
Utrustning vad är det för skillnad från ett vanligt tredelat bett och ett med fasta ringar???:confused:
Svar
5
· Visningar
876
Senast: pinky
·
D
Utrustning Jag köpte i fjol en Ifor Williams -03 från ett företag. Är helnöjd med transporten fram tills för ett litet tag sedan. Det började med... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 622
Senast: dsara
·
Utrustning Ni som blingat era gpahjälmar (speed air) hur många stenar har det gått åt? Jag tänkte blinga hela den där stora grejen fram, tror...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: BernT
·
Utrustning Jag blir galen. Kolla denna bild: http://aijaa.com/v.php?i=008617859275.jpg Hur får jag bort håren? Har försökt borsta med... 2
Svar
23
· Visningar
2 606
Senast: Trix
·
Utrustning Letar fortfarande efter transport. Vilka transporter har bra utrymme mellan frambom till yttre framvägg ? Min häst har ganska lång hals!
Svar
1
· Visningar
851
Senast: misen
·
Utrustning Någon som vet hur veredus pro light är i storlekarna:confused:? Jag har en ganska smäcker c-ponny på 134cm(arab/welsh och newforest)...
Svar
0
· Visningar
833
Utrustning det tyder på att pommeln är för smal eller? Alternativet är ju att glidpadden åker bak , men hon var ruggad runt manken så därför...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: SiZo
·
T
Utrustning Alla täcken som vår ponny har är dåliga, en del är från förra ponnyn (redan då begagnade), ett regntäcke fick vi med när vi köpte henne... 2
Svar
31
· Visningar
2 940
Senast: bigganl
·
Utrustning Lilla damen har musklat om sig igen! Hon har på 2år gått från rak rygg till svängd för att nu åter bli rak. Detta har skett i takt med...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Angel
·
Utrustning Undrar vad ni med lite former använder för ridkläder, byxor, stövelskaft/ridstövlar, jackor mm. Själv har jag svårt att köpa snygga... 2 3
Svar
53
· Visningar
8 992
Senast: annaakerman
·
Utrustning Funderar alltså på att börja använda bomlös sadel... Men har ingen erfarenhet av dessa:crazy: (Grejen är den att jag är ute efter en... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 737
S
Utrustning Skulle ni kunna tipsa mig om en bra säkerhetsväst? Den jag har nu är för stor fick jag höra efter att jag hade köpt den och använt den...
Svar
18
· Visningar
4 480
B
Utrustning Rådfrågar er här på Buke. Jag behöver få upp sadeln i bak, då det känns som om man sitter i en uppfärsbacke när man rider. Tänkte...
Svar
11
· Visningar
1 451
Senast: paxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka