Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Alla ni med kavajen Pikeur Ghia. Är ni nöjda med kavajen ? Vad har ni för storlek och färg? Vill gärna veta allt och lite till...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: FT_ryttare
·
Utrustning Jag startar en ny tråd där jag vill se er gråa utrustning. Jag vet att det finns en gammal tråd men många av de bilderna där syns inte...
Svar
16
· Visningar
1 724
Utrustning Iom nya sadelinköpet måste jag ju köpa nya schabrak. Kändes spontant som 'heeemskt tråkigt, veeeerkligen' :devil: Men NU börjar det fan...
Svar
14
· Visningar
1 532
Senast: WBanna
·
Utrustning Jag vill ha en tryckfördelargjord, dvs en som är rejält bredare på mitten. Inte som en hopplatta utan 'bara' tryckfördelargjord - och...
Svar
14
· Visningar
2 781
Utrustning Finns det egentligen? Jag måste byta vardagsbett på min häst igen. Han är en gapig häst, självklart kollad i munnen på klinik, som är... 2
Svar
21
· Visningar
5 916
Utrustning Hej! Jag undrar om någon här vet vad "släpvagns-plywood" är för typ av plywood? Jag ska byta golv i min transport, och har läst mig... 2
Svar
31
· Visningar
29 540
E
Utrustning Jag känner mej lite dum :o Måste köpa nya däck till hästtransporten, och eftersom jag redan lagt ut ohyggligt mycket pengar på att byta...
Svar
16
· Visningar
14 097
Utrustning sen flera år tbx har vi haft en holländsk transport, världens bästa enligt mig :love: ja iaf så har den hollänskt regg nr fortfarande...
Svar
6
· Visningar
4 629
Utrustning Hur tycker ni denna sadel ligger på henne. Vanligt vis har jag en gelepad och en teddy pad mellan schabrak och sadel. Och det är inte så... 2
Svar
30
· Visningar
3 714
Senast: Ninis
·
Utrustning är det svårt?finns det särskilda mått att g¨å efter beroende på ponnyns storlek?? finns begagnade,men långt ifrån där vi bor, och känns...
Svar
0
· Visningar
708
Senast: Ridtjejen
·
Utrustning är det storlek minishettis man ska beställa el köpa när man har en på ca 85 cm hög? el kan man ändra och göra extra hål i en sele avsedd...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Ridtjejen
·
Utrustning Hej! Det vankas maskeradhoppning och jag har noll ideér till vad jag ska klä ut mig och hästen till. Vill inte vara något vanligt som...
Svar
17
· Visningar
4 496
Senast: Ullmerkott
·
R
Utrustning Jag har köpt ett begagnat Hansbo kombitäcke på Tradera. Tyvärr var täcket mycket fläckigt på ena sidan. Är det någon här som vet något...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: pulkaskurk
·
E
Utrustning Har en gammal Kylingekärra från -89, en HT-17 1300. Ska börja använda den 'på riktigt' nu i sommar, och vill ha bättre ventilation i...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: eiwo
·
Utrustning Våran nya häst är väldigt känslig mot alla flygfän på sommaren, således är han även mycket irriterad när man rider :cry: Vad har ni...
Svar
9
· Visningar
1 395
Senast: Fossing
·
Utrustning Vet inte om jag stavade rätt i rubriken *skratt* eller om jag la denna tråd rätt. Inte så bra på denna sida än. :P men det går framåt...
Svar
13
· Visningar
2 621
Senast: tinituss
·
Utrustning Nu vill jag ha tips på flugtäcken med lång hals som inte glider upp när hästen betar :p Jag har just nu ett Rambo Sweetitch, :love: men...
Svar
2
· Visningar
1 028
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Smorde upp den här gjorden för någon månad sen, men är nyfiken på vad det vita var? Nån form av mögel? Det var vattenlösligt, men inte...
Svar
3
· Visningar
1 232
Senast: Buck
·
A
Utrustning Har just nu en (ful och vidrig) utprovad Stübben allround mot hopp som jag använder som tillfällig hoppsadel. Kruxet är att den sitter...
Svar
0
· Visningar
822
Senast: atmosphere
·
Utrustning Jag har en "lite" rund häst utan manke! Har en sadel som är utprovad av sadelmakare och ändå lyckas hon flytta mig i sidled! Någon...
Svar
8
· Visningar
1 581
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka