Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Jag tänkte försöka ta mått själv (med hjälp av maken) på mina ben för att beställa ett par läderridstövlar. Jag förstår att jag ska mäta...
Svar
2
· Visningar
1 430
Senast: Luden
·
L
Utrustning Hej! Jag har en bomlös sadel(freemax), och tyckte att sadeln låg lite i obalans när jag rider. Så jag köpte mig en tillhörande...
Svar
3
· Visningar
1 240
Senast: lobell
·
Utrustning Jag har köpt en back on track ryggvärmare och måste nu fästa det i ett täcke, så jag undrar hur ni andra har gjort? Har ni sytt fast...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: traceys
·
J
Utrustning Önskar lite hjälp från den som har koll ;) Håller på att spara för fullt till min kommande sadel, och såg på den italienska...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Matinee
·
Utrustning Vilket material är Jeremy Rudge sadelbom gjort av? Eller rättare sagt, vilken typs bom är det?
Svar
1
· Visningar
2 387
Senast: Anzzie
·
F
Utrustning Vilken rekommenderar ni om man skall helklippa?
Svar
7
· Visningar
3 480
Senast: Chili
·
Utrustning Har läst en massa trådar där folk frågat om hur sadlarna ligger på hästen så jag tänkte göra detsamma. ;) Grejen är att hästen har...
Svar
12
· Visningar
1 912
Senast: mirage
·
Utrustning Nu har mina GAMLA ridbyxor från 80- talet brakat! Eftersom dom varit mest hyllvärmare i 15 år o jag varit borta från hästvärlden lika...
Svar
13
· Visningar
3 022
Senast: Gimlan
·
M
Utrustning Är det ingen som har lagt in en tråd om vad som ska shoppas eller kollas efter på eurohorse i år?;)
Svar
14
· Visningar
1 844
Senast: Underbar
·
Utrustning En av tjejerna i mitt stall har fibro och det märks främst genom att hon har ganska kraftlösa händer. Hon har alltså problem att spänna...
Svar
13
· Visningar
2 691
Senast: Immer
·
Utrustning Får jag köra nedan ekipage? Dragbil - Volvo V70 som har total släppvagnsvikt på 1800 kg Släp - Boggiesläp med totaltvikt på 1900 kg...
Svar
8
· Visningar
1 354
Utrustning Hoppas att någon kan hjälpa mig här. Var och hämtade denna sadel idag och var ute i stallet nu på kvällen för att prova den på hästen...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: REIN
·
Utrustning Är det NÅGON som har koll på vad det är för anläggningsyta på Lady Hawken? Om ni inte vet, hur mäter man för att få rätt? SNABBA...
Svar
3
· Visningar
1 551
Senast: sissu
·
G
Utrustning Hej allihopa! Jag funderar på att köpa en ny dressyrsadel och har hittat en henri de revel "liberte" till hyfsat pris och beskrivningen...
Svar
1
· Visningar
999
Senast: ss5
·
Utrustning Jag har ett par läderskydd med neoprenfodring. Dock har fodringen börjat lossna. Vad ska man limma med så att de fortfarande är mjuka...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: freike
·
Utrustning 0gr fyllning, 100% polyester. Hur funkar det? Kyler det? Värmer det? Har nämligen en BoT ryggvärmare som min häst ska ha på natten...
Svar
3
· Visningar
1 648
Senast: kolfinnur
·
Utrustning http://aijaa.com/v.php?i=002877374874.jpg Har någon en aning om vad detta är för en Hubertusmodell på denna sadel? Det står ingenstans.
Svar
2
· Visningar
782
Senast: caballus
·
Utrustning Hur många grader breda finns Griffinsadlarna att få? Har främst kollat på T4 youngrider men även dom andra modellerna. Behöver ha en...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: _Eulalia_
·
Utrustning Jag köpte en riktig knubbis förra året. Karin Åberg var ute i stallet kort därefter och konstaterade att en av mina sadlar visserligen...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: schelin_j
·
F
Utrustning Letar efter paddar att ha under stallbandagen. Ska vara stora fluffiga och mjuka. :love: (hållbara också ;) )
Svar
11
· Visningar
2 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka