Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Jag vill så gärna ha ett par ridstövlar men jag har 44 i vad mått (rid muskler) hehe :P Vad kan jag ha för ridstövlar då? Dom får...
Svar
8
· Visningar
1 359
Senast: pinky
·
C
Utrustning Som rubriken lyder - finns det någon här som har erfarenhet av bomlösa hoppsadlar? Någon som tränar/tävlar? Ni som kan det här med...
Svar
1
· Visningar
695
Utrustning till ert Safirsläp. Hur har ni gjort? Tar man bort hela frontplyfan och ersätter med sadelkammaren eller sätter man fast sadelkammaren i...
Svar
8
· Visningar
6 168
Senast: Rie
·
Utrustning Det hoppas jag givetvis att det gör ;) Jag letar efter ett tunt regntäcke (inte helt ofodrat dock) med glatt insida. Har "alltid" haft...
Svar
10
· Visningar
1 344
Senast: quigley
·
Utrustning Är det någon här som har ett par ridstövlar av det märket?:laugh: Har blivit väldigt sugen på ett par, de med brunt upptill. Men ni som...
Svar
16
· Visningar
9 711
K
Utrustning ja ja har läst dom andra trådarna angående ämnet. men undrar, kan det vara skadligt för hästen om den har tungan över bettet? borde inte...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: eigollet
·
Utrustning Jag behöver lite hjälp här... Jag köpte ett par dressyrstövlar för ca ett år sedan (Cavallo Grand Prix Plus) mycket bra, men sedan...
Svar
4
· Visningar
1 312
Senast: pulkaskurk
·
E
Utrustning Alla benlindor i olika material, freece, bomull, fleece/elastisk, primatex?/elastisk... Vilken används när? :)
Svar
18
· Visningar
1 921
Senast: Bluefish
·
Utrustning Hej! Jag har funderingar på att köpa mig ett back on track fleece Supreme och jag undrar är dem mindre i storlekarna? För jag tycks...
Svar
1
· Visningar
1 075
Senast: spoff
·
T
Utrustning ...som sagt är på jakt efter ett v-format pannband, helst slätt, mörkt brunt utan krussiduller på:idea: hittade ett när jag sökte runt... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 360
·
Utrustning Ja jag vet, ännu en sadeltråd, men det kan inte hjälpas. Nu har jag en sadel jag trivs med, men som jag tänkte sälja då den inte passar...
Svar
9
· Visningar
2 098
·
Utrustning Hej! Skulle verkligen behöva få in lite vettiga tips nu då jag är i akut behov av ett täcke som sitter BRA på min häst. Har ett som... 2
Svar
22
· Visningar
3 007
C
Utrustning Funderade på att köpa en typ av pilatesboll till min häst. Men jag är rädd att den ska vara "för tunn" och gå i sönder i hagen...
Svar
4
· Visningar
2 230
Senast: Apollo 13
·
Utrustning Vad har ni för trailer? Har ni boggie eller enkelaxlat, haft både och? för-/nackdel tycker du? Har du fällbara bommar från utsidan... 2
Svar
20
· Visningar
3 874
P
Utrustning Ok jag kan börja med att säga att jag inte vill ha massa disskusioner om varför rider med pelham osv. bara svar på min fråga :) Eftersom...
Svar
15
· Visningar
2 289
Utrustning Hjälp. Jag har inte koll på alla transporter på marknaden men jag förstår mig inte på de svenska transporterna för fem öre. Jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
11 361
Senast: Breccia_
·
Utrustning Jag upptäckte idag att min medryttarhäst drar upp bettet i munnen med hjälp av tungan. Han tuggar väldigt mycket på bettet och kan...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: Rugge
·
Utrustning Vad använder ni för sax när ni klipper era fjordingars manar?? Min börjar bli slö så jag måste inhandla en ny och behöver lite tips.
Svar
6
· Visningar
1 325
Senast: Kicki_83
·
S
Utrustning Är de bra? Ska man ha pad under? Var kan man köpa neoprenlindor? 2
Svar
25
· Visningar
3 039
Senast: Lemeie
·
Utrustning Tjoho, nu behöver min häst ett nytt stalltäcke. Jag har haft oturen att dels bli av med 4 stycken superfina som någon som flyttat ifrån... 2
Svar
31
· Visningar
2 640
Senast: Breccia_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka