Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning kommer ju dyka upp i butikerna nu till våren. Några som spanat in kläderna? Vad tycker ni? Någon kanske t.o.m har fått möjlighet att... 2
Svar
30
· Visningar
9 483
Senast: Ignalina
·
Utrustning Vad är det för skilland mellan storlekarna ponny och cob? Vilken är störst? Vad skulle passa en stor c-ponny i tex benskydd? Tacksam...
Svar
5
· Visningar
7 428
Senast: JuliaKarlsson
·
Utrustning Ska sälja en helt ny jättebillig sadel. Får många svar på mail där man vill komma och hämta sadeln för att prova den och sedan lämna... 2
Svar
22
· Visningar
2 555
Senast: Highcat
·
E
Utrustning Jag har ett litet bekymmer, jag verkar inte kunna hitta padar som sitter bra på min ponny! Det blir liksom tjockt och klumpigt, och så...
Svar
10
· Visningar
1 396
Senast: -moa-
·
Utrustning Om det inte finns sadelnr tryckt i sadeln bör man betrakta det som lite skumt?? Det är så att jag har lånade hem en beg. sadel och...
Svar
4
· Visningar
1 420
Senast: Anzzie
·
Utrustning Funderar lite på vilka broddar som är bäst på vintern.. Har haft Elitbrodd och tycker dom är super (med min låga erfarenhet av brodd)... 2
Svar
28
· Visningar
4 865
Senast: smari1998
·
Utrustning Vilka täckes märken är inte så stora i halsen,så att spännes delen inte hänger långt ner på bogen utan kommer högre upp ,om ni förstår...
Svar
5
· Visningar
958
Utrustning Vad tycker ni som har det täcket om det? Är storlekarna som övriga rambo? T ex som new market fleece och rambo stalltäcke? Tänkte... 2
Svar
27
· Visningar
3 025
Senast: TessieW
·
Utrustning vad är det för skillnad på dem? Jag kan inte ha sån tur att 2000 är rakare i bommen? (normal bom - järnet) allround modellen gäller det
Svar
1
· Visningar
1 217
Utrustning vad är det som är så roligt med dem eg? Ponnyn vi nyligen köpt kom med en uppsättning täcken varav ETT utetäcke som fick godkänt av mig...
Svar
5
· Visningar
1 308
Senast: Lager
·
Utrustning Har en tjock fjording på 136 cm i mankhöjd. Vilken storlek ska jag ha på täcket? 125 eller 135? Please HELP!
Svar
9
· Visningar
1 589
Senast: Gambosa
·
E
Utrustning lägg in bilder på massa bett med tungfrihet! skriv gärna vad det är flr bett också :p
Svar
14
· Visningar
1 989
Senast: angelo
·
  • Låst
Utrustning Vet inte om den här tråden ligger rätt men den får väl flytta annars:d Jag är på jakt efter en klippmaskin och vill helt enkelt ha...
Svar
1
· Visningar
705
P
Utrustning Nu är det snart dags för hovslagaren igen, och jag letar efter en speciell typ av sko jag gärna skulle vilja ha. Det är en vanlig...
Svar
12
· Visningar
1 506
Senast: pannkakssmet
·
F
Utrustning Jag har en åring som har haft gaskolik ett par gånger under december, januari. När jag var ute och gick med honom senast så slog det...
Svar
12
· Visningar
2 140
Senast: Aladdin
·
Utrustning Någon som har bild på ett Kyra K kandar? Skulle vilja se hur spännena ser ut!
Svar
4
· Visningar
1 131
Senast: MoQ
·
G
Utrustning Jag slänger ut en lina här i hopp om att någon kanske har ett svar... :) Har någon nånsin hört talas om att vissa hästar kan ha en enzym...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: fluffig
·
Utrustning Är lite nyfiken vad alla har för schabrak. Vilket är eran favorit (märke och prisklass)? Vilket schabrak står på önskelistan? Släng...
Svar
3
· Visningar
1 193
Utrustning Är det någon som har en sådan? Den är beställd hem till hästen min men jag är lite nyfiken vad andra tycker om den. Jag fullkomligt...
Svar
0
· Visningar
780
Senast: Zindy91
·
Utrustning Nu vill jag se bilder på er utrustning som är "blågrönt"! :) Allt som är blågrönt, turkos, petrol, mint, cyan, aqua och andra namn på...
Svar
14
· Visningar
2 410
Senast: Caboose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka