Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning jag har en väldigt het häst som gärna vill springa fort medans jag vill ha det lugnt och i arbete, tänkte köpa nytt träns samt bett...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Vad heter märket som har en gulaktig oval med ett hästhuvud med flygande man i ?
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: palle
·
Utrustning Nån som har en sån och vad tycker ni? Tänkte köpa en hjälm till och har länge kikat på lamicells. Har provat transformern och tyckte den...
Svar
13
· Visningar
2 273
Senast: bambi82
·
Utrustning Undrar vad ni har för bil att dra med. Då på B kort. Letar lite nyare bil 04-06 ca och har insett att det inte fins så många bilar som... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 402
Senast: Joyride
·
T
Utrustning Jag provsatt en jaguarsadel härom ddagen och oj vad sökön den var :love: Nu har jag ju blivit helt förälskad och vill såååå gärna ha en...
Svar
11
· Visningar
5 169
Senast: cutestAmaise
·
J
Utrustning Hej! Har en D-ponny på 7 år som har en dålig galopp. han går väldigt bra på ett vanligt tredelat tränsbett, det är bara det att i...
Svar
2
· Visningar
782
Utrustning Hur är de i storlek/passform? Kan de tänkas passa en grövre häst med bred bog och mycket hals?
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Nyx
·
Utrustning Vad har ni för övergångstäcken? och vid vilka temperaturer byter ni till mer fodrade/ofodrade täcken? helt enkelt mer info om hur ni...
Svar
10
· Visningar
3 524
Senast: Lavinia
·
L
Utrustning jag har en ponny som är 135 cm hög, vilken storlek ska jag ha på ett stall täcke då ? :)
Svar
1
· Visningar
678
Senast: Pallen
·
Utrustning Jag ska för första gången bli ägare till min alldeles egen transport! :banana: Men jag är ny på transporter och behöver lite åsikter...
Svar
9
· Visningar
1 679
A
Utrustning Hej alla Nu är det inte långt kvar till Göteborg horseshow. Jag tänkte fråga om det är någon som vet vad priserna brukar ligga på när...
Svar
1
· Visningar
772
M
Utrustning Lästa att flera provat/använder det. Jag rider själv mitt varmblod i repgrimma, men skulle vilja ha ett annat alernativ då jag tror att...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: vanimelde
·
A
Utrustning Hur "skarpt" är egentligen ett bitless bridle (ett sådant där träns med remmar i kors under ganacherna på hästen). Jag har ju fått...
Svar
3
· Visningar
1 124
Senast: vanimelde
·
Utrustning Är det någon som har provat ShouldersBack eller någon liknande som man kan ha under en ridväst? Beställde hem en, "hälsovästen" hette...
Svar
6
· Visningar
1 766
Senast: Kaffeekopp
·
Utrustning är dom lika i bossorna? har en hippos dressage, men vill ha en med större stöd så undrar som sagt om dressyrsadlarna är lika...
Svar
0
· Visningar
636
Utrustning Hej! ;) Har problem med sadeln till min ridtravare :( Han är bred över bogen och har rak rygg. Vi köpte en Thorowgood och testade på...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Louvel
·
Utrustning Min häst´s hagkompisar ÄLSKAR att bita på min häst. Vet inte hur många täcken som strykt med.. :p Vill nu ha tips på SLITSTARKA... 2 3
Svar
43
· Visningar
8 218
Senast: Larka
·
L
Utrustning Vad heter modellen på Penelope Leprevost GPA kavaj? Har dragkedja och specialsydda armbågar.
Svar
0
· Visningar
1 374
Senast: lisah
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av dessa barfotaboots? Hållbarhet? Användarvänlighet? Material? Allt av intresse att veta :D Kikat på...
Svar
15
· Visningar
2 151
I
Utrustning Hej ! Funderar på att köpa en gpa hjälm, förmodligen en speed air,Titium eller Classic. Hur är dem i storlekarna ? Stora ? Små? Normala...
Svar
11
· Visningar
3 848
Senast: NightAngel_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka