Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Utrustning Inser att mina Graninge stövlar är inne på sista versen :( och behöver införskaffa nya stövlar. Finns det fler modeller ni kan...
Svar
14
· Visningar
1 780
Senast: Carand
·
M
Utrustning Måste inskaffa nån lite frächare grimma till min pålle men hittar ingen jag riktigt gillar. (förutom Eskadrons fårskinnsgrimma men den... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 871
Utrustning Dök ner en snabbis i H**ks reakorg idag och hittade ett fint träns från CH som var kraftigt nedsatt, och i rätt size. So far so great...
Svar
15
· Visningar
1 805
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning ja som rybriken lyder så undrar jag över vad för sadel man kan använda till en lite väl rund ponny som är under inridning? det är inte...
Svar
6
· Visningar
1 315
Utrustning Då jag bestämt mig för att köpa en ny transport i stället för min Fautras så började jakten. Vad kunde duga istället?? Umesläpet tyckte... 2 3
Svar
40
· Visningar
7 405
Senast: sona
·
N
Utrustning någon som provat b**rjes bomlösa sadel? vad tycker ni om den?
Svar
5
· Visningar
3 496
Senast: Apollo02
·
K
Utrustning Hej! Är det någon där ute som har någon erfarenhet av Eric Thomas sadlar? Jag är lite nyfiken på den här! Någon som testat? Vet om den...
Svar
0
· Visningar
821
Senast: kasperboy
·
Utrustning Jag har en Kylinge Apollo -07 (med fronturlastning) Har precis fått i ordning den så vi har inte ens provåkt den än. Var och hur kan...
Svar
5
· Visningar
4 135
Senast: aramis
·
Utrustning Jag köpte en sprillans ny Morrin and Nolan sadel som beställdes av mellanhanden här i Sverige direkt från fabriken i Holland. Jag fick...
Svar
13
· Visningar
2 025
Utrustning jag har en thorowgood youngrider som är lite för vid för min ponny. jag har med två extra fishinlägg ett är tjockare än de andra. De...
Svar
8
· Visningar
3 468
Senast: alltidhvit
·
Utrustning Jag blir galen på min häst . Han är plattare än platt och oavsett vilken sadel han har så glider den tyvärr . Jag måste ha tag på en...
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: _Eulalia_
·
Utrustning Skulle bli jättetacksam för lite hjälp med sadelförslag till denna tjejen. Sto, 10 år, i kondition, borde inte ändra sej jättemycket...
Svar
8
· Visningar
1 734
A
Utrustning Hur stor skillnad är det på skatten på en transport med totalvikt 1990kg eller 2500kg? Jag har funderingar på att byta transport och...
Svar
3
· Visningar
1 066
Utrustning Har ni några tips på stövlar med lågt skaft? De flesta jag testat går skaftet in i knävecket = irriterande + ont. Alla tips uppskattas!
Svar
3
· Visningar
1 422
Senast: Bowman
·
Utrustning Är det någon som har en Globus tömkörningsgjord till ponny? Eller nåt annat fabrikat, måste vara en riktig i läder ingen neoprengjord...
Svar
7
· Visningar
1 798
Senast: satanic
·
G
Utrustning Jag har två par ridbyxor (trots att jag är nybörjare). Ett par är knäskodda med någon sorts läder. Det andra paret har dubbelt tyg på... 2 3
Svar
54
· Visningar
6 965
Senast: Bowman
·
M
Utrustning Har inköpt ett Schockemöhle Premium dressyr schabrak i färgen Caramel, men är nyfiken på vad för färg den är egentligen! Den kommer...
Svar
0
· Visningar
808
Senast: -moa-
·
E
Utrustning Hej :) Kanske en dum fråga, men när jag tar av sadeln efter ridtur så är hästen min helt jätterutig i pälsen av schabraket.. ligger...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: Andorra
·
Utrustning jag undrar om det finns någon här som har koll på ifall det över huvud taget går att hitta en rak Kimblewickstång/jaktstång/jaktkandar... 2
Svar
25
· Visningar
2 742
Senast: gulkiwi
·
E
Utrustning Vad kan det vara för fel om inte bromsljusen lyser på släpet när jag bromsar bilen? Alla lampor fungerar annars???????
Svar
7
· Visningar
10 582
Senast: Kallebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka