Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Jag lånar just nu en äldre wintec dressyr som funkar bra. Dock vill inte ägaren sälja sadeln så nu vill jag köpa en egen dressyrsadel...
Svar
5
· Visningar
1 359
Senast: Cosmic
·
F
Utrustning Jag fick rådet av förra ägaren att alltid rida ut med ett skarpare bett, då han kan bli väldigt stark om han vill. Vilket är helt sant...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: CassaMy
·
Utrustning Jag är väldigt nyfiken på båda betten i rubriken och skulle vilja veta lite mer om folks erfarenheter av betten. Det är främst det smala... 2
Svar
22
· Visningar
3 016
Senast: Fredag
·
C
Utrustning HJÄLP Var eller hur ska man få tag på ridstövlar för oss som har breda/tjocka vader??? Det finns faktiskt dom som har detta problem...
Svar
11
· Visningar
2 370
Utrustning Finns det nått bra, slitstarkt, vattentätt vintertäcke med bogveck i 120? Helst fast hals. Har letat som en tok men hittar inget.
Svar
7
· Visningar
1 167
Senast: Remix
·
H
Utrustning Finns det någon som har förslag på sadlar som ligger runt 105-110 grader? Gärna dressyr eller islandssadel passade bred och rak rygg...
Svar
10
· Visningar
1 978
Senast: Joyride
·
E
Utrustning Måste få svar på en fråga som jag grubblat på. Jag har ett ridtravarsto som är sadellös för tillfället. Hon växte ur sin sadel för...
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: Elli_J
·
Utrustning Jahapp då var det dags för ett nytt träns.. Jag har ingen koll alls på vad som finns på marknaden idag men jag är ute efter ett sånt...
Svar
13
· Visningar
1 782
Senast: palle
·
Utrustning Sett att det finns rosa,lila, röd tråd :) MEN nu vill jag se alla färg kombinationer här ! Jag älskar att spöka ut min häst i alla...
Svar
9
· Visningar
1 417
Senast: JessicaM
·
Utrustning Jag skulle vilja ha ett par bra och snygga gummiklädda sporrar, men tycker inte att jag hittar några bra.. Jag rider endast dressyr...
Svar
11
· Visningar
1 589
Senast: Kaffeekopp
·
Utrustning Letar efter ett bra/prisvärt täcke till min häst som kommer att gå på lösdrift i vinter. Tyvärr är budgeten starkt begränsad. Det...
Svar
15
· Visningar
2 284
Senast: Wembley
·
Utrustning Hur varmt är det? Har tittat på HWs ofodrade stalltäcken. Vill inte ha fleece/ull. Det är mor min som är lite orolig inför den...
Svar
12
· Visningar
1 649
Utrustning Ja, hur många hk är det i era dragbilar? Är lite sugen på en audi a6 2,4 quattro, den är det 165 hästar i, klarar man sig på det i... 2
Svar
20
· Visningar
8 241
Utrustning ja som rubriken säger....det regnar från vårt stalltak. alltså: har ett kallstall med GOD ventilation, plåt-tak som är helt. mitt...
Svar
5
· Visningar
1 608
Senast: PygmyPuff
·
Utrustning Har köpt ett Celtic täcke till gossen, men tycker det är lite spänt mellan bog och manke. Provade också ett Fullneck täcke av samma...
Svar
8
· Visningar
1 395
Senast: Harbor
·
Utrustning Idag såg jag en bild på facebook med en tjej på en ponny. Ponnyn hade ett pessoabett men det var satt upp och ner. Alltså att de två...
Svar
4
· Visningar
2 469
Senast: Pancakes
·
S
Utrustning Jag tror jag blir tokig! Jag har provat hur många sadlar som helst och den enda sadel hästen gillar är en gammal isländsk Saga-sadel...
Svar
16
· Visningar
3 172
Senast: arna
·
Utrustning Finns det något alternativ till snösulor? Har inte hunnit få på dom ännu och hästarna får bara styltor av snön :S Någon olja...
Svar
2
· Visningar
1 524
Senast: mackan
·
Utrustning Vad har ni på er i stallet och under ridturer vid +10? 0-gradigt? -10? Vilka är de bästa vantarna? Varmaste slitstarka...
Svar
17
· Visningar
3 368
Senast: SandraM
·
T
Utrustning Nu behöver jag hjälp med stövlar, ska köpa mina första riktiga stövlar men behöver lite tips och råd. * Prisklass, ca 2000-3000:- *...
Svar
9
· Visningar
1 288
Senast: Sandra78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka