Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hästen är lite stel i kors/länd nu när vintern börjar komma! Har vanligt ländtäcke men undrar om ett back on track ländtäcke kan...
Svar
3
· Visningar
1 477
Senast: saffran
·
Utrustning Ska snart beställa ny sadel till lilltjockisen men kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ta :p Vilket är snyggast till en fjord...
Svar
17
· Visningar
1 766
Senast: -Catherine-
·
F
Utrustning hej allihopa! behöver råd.. vet att alla hästar ser olika ut, men har ett fullblod ca 160.165 i mankhöjd. Nätt i modellen. Vilken...
Svar
9
· Visningar
1 511
Senast: Ingela_S
·
Utrustning Jag ska få hem och prova en bomlös sadel till shettisen. :idea: En bättre begagnad cheyenne barefoot barnsadel. (Denna har använts...
Svar
5
· Visningar
4 119
Senast: Elute
·
Utrustning Får snart hem min shettis :bump: Skulle vilja ha en sadel till han men vet inte vad för storlek, sort etc jag ska ha. Så fram med bra...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: Elute
·
Utrustning Har ett hlbsto som inte är överförtjust i bett. Hon går bra på hackamore men jag vill tävla henne i dressyr o inte betsla henne för...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: MinKloetta
·
Utrustning Vi måste byta både transport och bil inom kort innan jag blir skogstokig! Vi kör idag en v70 -08, vilken bara får dra 1260. Helt ok med... 2
Svar
34
· Visningar
4 152
Senast: Emmie_75
·
A
Utrustning Ska köpa nya träns till min häst och har googlat och googlat och googlat och ändå inte hittat något vettigt.. Vill helst inte betala 300...
Svar
10
· Visningar
1 296
Senast: atmosphere
·
Utrustning Jag behöver en bra stalloverall, inte för tjockt foder eftersom jag blir VARM när jag jobbar i stallet, med bra rörelsefrihet och i ett...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: Cornelia
·
Utrustning Star Safir, säg en 04a. Den har väl inte de nya Easy Lockbommarna bak? Kan man byta, nån som vet? Tänkte ifall mena ramlade över en...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: Rie
·
Utrustning Vilken sadel är kvalitetsmässigt att föredra?
Svar
1
· Visningar
1 310
Senast: -moa-
·
B
Utrustning Hittade den här texten på en blogg och började fundera om det här är sant? Blev skrämd eftersom jag har använt mina vanliga skydd mer... 2 3
Svar
40
· Visningar
8 399
Senast: Larka
·
Utrustning Har precis fått en syntetsadel, sadeln är i väldigt behov av rengöring och då jag aldrig tidigare haft en syntetsadel undrar jag hur man...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: Eme_liie
·
T
Utrustning Hej alla, Jag har fått pippi på täcken - och inser att jag kanske köper lite fler än jag behöver. Vågar inte ens säga hur många... ;)... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 686
Senast: kolfinnur
·
  • Låst
Utrustning Skall besöka stora varuhuset om en vecka och undrar om det finns något för shettland och mini shettland? Alltid lite roligt att kolla...
Svar
1
· Visningar
970
Senast: Comfort
·
T
Utrustning Har fått tips om att använda Hackamore till vår ponny, till en början på de ridpass hon bara skrittas. Vad ska man tänka på om vi köper... 2
Svar
25
· Visningar
5 211
Senast: Elina8
·
Utrustning Jag har hittat ett täcke, "Svettäcke i dolanmaterial". Vad är dolan?
Svar
2
· Visningar
873
Senast: EmelieR
·
Utrustning Jag ska klippa min häst imorgon och måste köpa olja innan, men vad för olja köper man? Måste man ha en speciell för trimmers eller kan...
Svar
5
· Visningar
3 805
Senast: spoff
·
Utrustning Hej! Vet inte om jag la den här tråden rätt men.. Iallafall så skulle jag vilja ha tips på bra vintertäcken som ligger på runt 400g med...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: bejkonfis
·
L
Utrustning Jag är lite sugen att åka till Annexet och shopa under Globen Horse show. Jag har hört, men tänkte kolla om det brukar stämma att om...
Svar
18
· Visningar
2 147
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka