Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur ofta servar ni era släp? Kan man göra det hos vilken verkstad som helst tro?
Svar
1
· Visningar
1 182
Utrustning Någon har som vet om horseware kommer komma med en ny kollektion till hösten? Har upptäckt att väldigt många rear ut rambo wug. Kommer... 2 3
Svar
54
· Visningar
6 697
Senast: kitty79
·
Utrustning Kan någon snäll själ hjälpa med i denna djungel? Jag har bestämt mig att köpa en egen klippmaskin. Min häst är extremt känslig i...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: Rie
·
Utrustning Hej alla :) Behöver tips på välarbetade anatomiska bett som finns i korta storlekar (9,5 cm helst, 10,5 kan gå lite beroende på...
Svar
10
· Visningar
2 175
Senast: -moa-
·
Utrustning Jag är på jakt efter en helt vanlig lädertvål som inte innehåller glycerine. Det verkar halvt omöjligt att hitta något utan det, men... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 626
Senast: palle
·
Utrustning Jag undrar om det är någon som har köpt nya modellen av advance-stöveln? I april reklamerade jag mina av den gamla modellen och väntar...
Svar
7
· Visningar
1 188
M
Utrustning Tänkte kolla om någon som har lite Sprenger bett nånsin mätt dom (eller har lust att göra det ;) ) Alla bett är ju inte "sanna" i...
Svar
4
· Visningar
1 838
Senast: -moa-
·
Utrustning hej jag letar sadel till vår nya foderhäst, har fastnat lite på stubbens sadlar då hästen haft en äldre sån innan, Hon ska ha bred bom...
Svar
4
· Visningar
1 344
Senast: Buck
·
Utrustning Det enda om utrustning jag hittade fanns på tävlingsforumet så det får flyttas om det ligger käpprätt fel. Jag har bara en...
Svar
12
· Visningar
2 105
Senast: tuaphua
·
Utrustning Är det någon som har tips på en riktigt stabil och hållbar stallgrep? Jag har en underbar medhjälpare som mockar åt mig ibland och det...
Svar
15
· Visningar
4 735
Senast: Martina_m
·
L
Utrustning hej! ska beställa en kingsland shiny väst, men är osäker på storleken.. och har inte möjlighet att prova... jag har två...
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: Elaine
·
Utrustning Det behövs ny sadel till damen. Eller gör det? Innan vila, dvs när hon var igång och smalare satt den stilla och bra i alla...
Svar
16
· Visningar
1 359
Senast: Tahari
·
Utrustning Vad tusan är det för stövlar jag har? Jag trodde att det var ett par läderstövlar rakt igenom men nu har ett flortunt skikt börjat...
Svar
10
· Visningar
1 669
Senast: Solponny
·
Utrustning Ser man någon skillnad på wintec och wintec wide förutom vidden? Är loggan tex annorlunda?
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: sissu
·
A
Utrustning Nu vill jag veta- hur ser erat "drömpannband" ut? Med eller utan strass? Vilka färger? Rakt eller svängt? GÄRNA BILDER!!! :bow:
Svar
9
· Visningar
1 688
Senast: annnaa
·
M
Utrustning Har precis köpt Julas klippmaskin "Marquant" och sitter nu och vänder och vrider på de medföljande bladen. Det ena ska tydligen klippa 1...
Svar
10
· Visningar
7 835
Senast: Eme_liie
·
E
Utrustning Jag ska köpa ny sadel till min 5-åring som det senaste året växt ur sin Prestigesadel. Jag har provsuttit en Knightssadel i affär och...
Svar
8
· Visningar
4 473
Senast: Ellen Johansson
·
Utrustning Jag behöver tips på en hoppsadel till min häst. Svenskt halvblod som är rejält bred (37 i Prestige, +3 i Equipe/Amerigo) och har en rakt...
Svar
3
· Visningar
2 657
Senast: Nomina
·
Utrustning Min häst gillar nova bettet väldigt mycket. Det är bara det att jag är orolig att det ska gå av...men vet inte om det är i onödan jag...
Svar
6
· Visningar
1 815
Senast: palle
·
Utrustning Ja hur går man egentligen tillväga för att hitta en sadelutprovare som man litar på och trivs med? Jag håller just nu på att försöka...
Svar
6
· Visningar
2 555
Senast: Gelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka