Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Funderar på att köpa Verdus skydd men har svårt att bestämma mig om storlek. M= full L= ex full men jag vet inte vad jag ska...
Svar
14
· Visningar
1 547
Utrustning Jag har problem med att hitta en bekväm säkerhetsväst! De flesta jag provar verkar vara gjorda för ryttare utan byst eller midja! Jag...
Svar
3
· Visningar
2 631
Senast: Wysiwyg
·
Utrustning Vilket bett skulle ni rekomendera att sätta på en unghäst??? Jag är förvirrad och har svårt att hitta rätt i bett-djungeln.
Svar
14
· Visningar
1 230
Senast: oxo
·
Utrustning Mitt roliga helgnöje är att leta upp ovanstående klippmaskin billigast möjliga. Det är ju kul :D Bara att googla och så får man tusen... 2
Svar
21
· Visningar
4 686
Senast: MaRomer
·
Utrustning Ja alltså, när man säljer en sadel, hur fraktar man den smidigast?
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Isituss
·
Utrustning För ungefär ett år sedan var det en användare här på buke som frågade om det fanns någon som använt vanliga människo-täcken till... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 274
Utrustning Jag har försökt hitta ett helt täcke i reflexmaterial eller neongult men inte lyckats. Så är det någon som har något bra tips om hur... 2
Svar
27
· Visningar
3 015
F
Utrustning Hej! Håller just nu på och ska köpa min första egna häst :D Har provridit flera stycken och verkar visst alltid fastna för dem lite...
Svar
8
· Visningar
1 371
Senast: Fozzie
·
Utrustning Det enda jag fattar angående elstängsel är att de antingen fungerar eller inte. Förra året köpte vi polar elband (plus i en ledare...
Svar
2
· Visningar
1 354
Senast: kol
·
Utrustning I dressyren rider jag på vanligt 3-delat, ute har vi samma eller ev ett d-ringsbett- funkar skitbra! I hoppningen kan han dock...
Svar
9
· Visningar
1 562
Senast: palle
·
Utrustning Vi har en ponny som ska få ett riktigt stalltäcke i höst, eftersom han ska klippas. Han är dock tjockpälsigare än andra mer"släthåriga"... 2
Svar
24
· Visningar
4 265
Senast: quigley
·
P
Utrustning Hej Någon som vet om det finns någon stor bil (helst 7-sits) som man får köra hästtransport med ett vanligt B-körkort??
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Donkey
·
Utrustning Någon som vet nått om detta märke? Skulle visst vara tyskt?? Hittade en jättefin lädersadel från detta märke som det var utbytbara...
Svar
1
· Visningar
889
Utrustning Ska ev i helgen åka och kolla på ett äldre Rice släp, men har ingen aning om detta släp. Är det någon som har erfarenhet? Är det svårt...
Svar
2
· Visningar
1 563
Senast: Ramona
·
Utrustning Provade en hoppsadel idag på min nyinköpta häst. En prestige golden star, som jag ska ha som extra-sadel. Har en western också som jag...
Svar
9
· Visningar
1 077
Senast: Elaine
·
Utrustning Jag behöver en transport. Kommer åka max 1 gång i veckan för träning/tävling.. knappt det. Hästen är en c ponny, har åkt enaxlat och...
Svar
16
· Visningar
1 451
Senast: r_freddy
·
Utrustning Jag funderar lite vad man ska kolla efter för släp. Jag vet vad jag vill ha men vet inte vilka alternativ jag har. Det jag vill ha...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Digbil
·
E
Utrustning Jag behöver eran hjälp! med att hitta rätt bett till min häst (i hoppningen). Jag har provat massvis olika bett (skriver längre ner...
Svar
19
· Visningar
1 780
Senast: EmmaPrahl
·
Utrustning Och hur hittar jag en matchande sadelgjord?? Börjar ångra att jag inte valt brunt som färg! :crazy:
Svar
11
· Visningar
1 848
Senast: Elaine
·
Utrustning Jag sitter med problemet att jag bara har en hoppsadel till min häst, vilket inte är optimalt eftersom jag rider nästan bara dressyr...
Svar
2
· Visningar
1 382
Senast: Eldsdotter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka