Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Finns det någon här som testat deras schabrak? Är inte helt säker, men jag har eventuellt lyckats köpa ett av misstag på deras...
Svar
6
· Visningar
1 503
Senast: MonteRose
·
L
Utrustning Jag rider idag i dels en utprovad och mycket väl passande Albion SLK W, 17,5" samt en Wintec allround mot hopp med det breda koppjärnet...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: lasseman
·
Utrustning Vilket tycker ni är bäst? Vad har ni för erfarenheter?
Svar
14
· Visningar
1 325
Senast: Egonson
·
Utrustning Jag undrar om sadelbommen är annorlunda formad på isabell werth-modellen jämnfört mot andra wintec sadlar? Tex mot wintec allround?
Svar
4
· Visningar
793
Senast: sissu
·
Utrustning Tänkte jag skulle be er "bukare" om lite hjälp. Jag har tittat lite på olika benlindor som ett alternativ till benskydd till en ponny...
Svar
8
· Visningar
1 699
Senast: dotzie
·
Utrustning nu blev jag så sjukt nyfiken efter att ha läst tråden om börjessadeln att folk hittar strumpor och kalsonger i sadlarna :rofl::rofl...
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: Calvaro
·
Utrustning Hade så gott som bestämt mig för att beställa ett Rhino Original, men då pållen fått nya hagkompisar blev jag nu en aningen tveksam då...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: FadeAway
·
Utrustning Hur håller ni er varma inför höstrusket och vinterkylan? Fram med era bästa tips! :idea: Ni får också gärna lista er höst- resp... 2
Svar
33
· Visningar
3 193
Senast: Totola
·
B
Utrustning Denna fråga ställer jag åt min syster som har en liten minishettis. Varje sommar blir han alldeles sårig av allt kliande. Alla...
Svar
8
· Visningar
1 436
Senast: Isis2
·
Utrustning Jag vet att det finns massor av trådar om just denna sadel men jag hittar inte riktigt svaret på min fråga när jag söker. Har förstått...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: Calvaro
·
Utrustning Vi har en häst som är så extremt känslig när något ligger emot skinnet och han får i princip skav om han har grimma på sej i hagen eller...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Zog
·
V
Utrustning Hjälp mig klura ut det här mysteriet. Min häst har börjat frysa så hon skakar, hur mycket skillnad gör ett halstäcke? Vad kan det annars... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
11 795
Senast: veronican
·
  • Låst
Utrustning Jag tänkte köpa en bomlös sadel till min nordsvensk. Jag såg att de hade freemax på Börjes för 4975 med stigläder och sadelgord...
Svar
5
· Visningar
1 644
  • Låst
Utrustning Vill höra era erfarenheter av bomlösa sadlar - all märken :D Barefoot, Torsion, Hööks, Sportsaddle, StarTrekk... alla märken &...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: Eve
·
Utrustning Nån som vet ett enkelt sätt att få sprengerbetten att se lite piggare ut? De har hängt ett bra tag och metallen har liksom blivit matt...
Svar
5
· Visningar
1 420
Senast: panaccea
·
Utrustning Hej, tänkte bara höra med någon av er bukare i fall ni har varit på Ge-kås på senare tid, och om det finns mycket hästgrejer nu? I så...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Underbar
·
Utrustning Hej hej. Var tusen år sen sista jag postade en tråd, så vi får väl se om jag lyckas med det här överhuvudtaget. :D Jag vänder mig nu...
Svar
9
· Visningar
990
Senast: LelleLilla
·
B
Utrustning Vad ger det för inverkan på bettet om ringarna är fasta eller rörliga?? Vad föredrar ni?:)
Svar
13
· Visningar
7 652
Senast: wild n crazy
·
Utrustning Har två släp som jag ringt på, egentligen är det väl inget svårt beslut, men behöver jag ett släp för 50tusen?? Jag använder det när...
Svar
4
· Visningar
812
T
Utrustning Vilket är bäst av dessa två täcken? TM outdoor med halstäcke eller showmaster fullcover winter? Ni som inte diggar H**ks täcken...
Svar
4
· Visningar
642
Senast: Camigween
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka