Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning har en D-ponny/liten häst, som behöver en ny sadel, så min syster inte trivs i nuvarande sadeln.. den han har nu är en hubertus...
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: lady_vip
·
Utrustning Mitt fullblod behöver ha skydd på sig i hagen, han kommer in med nya småsår på benen varje dag.. så jag skulle vilja ha tips på bra...
Svar
10
· Visningar
1 949
Senast: Centaur
·
Utrustning Någon som har Horze träns Choice? Är nyfiken på den bruna färgen, vilken nyans det är... Saknar en ett nackstycke och deras ena ser...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: aprilia
·
Utrustning Nån här som är insatt i köplagen? Jag köpte en sadel på annons för knappt två månader sedan. I mailkontakt frågade jag bl a om bommen...
Svar
13
· Visningar
1 467
Senast: Elektron
·
P
Utrustning Hej! Jag visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden, så om den ligger helt fel så ber jag om ursäkt! Jag har precis...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: kryckan
·
A
  • Låst
Utrustning Ge mig förslag på bra tömkörningsgjordar, gärna till bra priser... Har tänkt att tömköra lite ute i skogen och lite på banan. Fasta...
Svar
1
· Visningar
667
S
Utrustning Ok det finns en Grå, Grön och en rosa tråd, men ingen neon :eek: (hittade ingen när jag sökte) Visa ALLT neonfärgat ni har och gör... 2
Svar
30
· Visningar
3 894
Senast: Camigween
·
Utrustning Har provat en Bates Caprilli Cair på min häst och det var en av de skönaste sadlar jag suttit i. Förhoppningsvis passar den även min...
Svar
7
· Visningar
4 224
Senast: Andorra
·
Utrustning Jag vill ha tips på vilka typer av hästtransporter som kan passa in på den här beskrivningen. Jag får dra max 1360 kg med mitt B-kort...
Svar
18
· Visningar
4 432
Senast: bigganl
·
G
Utrustning Jag undrar lite om ni täckar era hästar på Hösten/Vintern? Mina islandshästar går på lösdrift i en liten skala, dom har tillgång till...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: Olympus
·
Utrustning Sadeln är ju utan tvekan för smal. Men i övrigt känns det som att den ligger bra, och att i ett par bomvidder upp, i detta fall en 34:a...
Svar
8
· Visningar
1 110
Utrustning Jag´har en häst med överben, ganska så stort på insidan fram. Jag kan varken ha benskydd eller lindor för då trycker det och hon börjar...
Svar
7
· Visningar
2 045
Senast: Centaur
·
S
Utrustning Jo,Hur uttalas wintec?? jag har kärat ner mig i wintec 500 close contact hoppsadeln :love::love: och nu vill jag ju kunna uttala det...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: quint
·
Utrustning ligger säkert fel nu - hittade ingetbättre ställe=) jag undrar lite över s.k. longeringshjälp (heter så på hööks iaf) - använder man...
Svar
9
· Visningar
5 975
Senast: bubbel
·
H
Utrustning in med bild på erat finaste täcke! :D skriv gärna varför ni gillar det! ett + om det är bild när du har det på hästen men inget...
Svar
7
· Visningar
1 322
Senast: Messy
·
Utrustning Jag undrar lite vad det är för skillnad i inverkan/påverkan mellan de olika stångbetten. Kandarstång Pelahamstång oledad Pelamstång...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Jate Volim
·
F
Utrustning ögonen är väl snart fyrkantiga. Antar att många har egna transporter ;) Jag är inte så hemma på denna marknad men vet vad jag vill...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: fiffilin
·
M
Utrustning Håller på och letar efter en ny sadel åt hästen. Hästen är under igång sättning och kommer musklar på sig mer. Har haft en sadel med rak...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: incognito
·
Utrustning Jag vet inte vilken ras min häst är:o Och det är viktigt! iallafall om man får tro det här oerhört seriösa företaget;) Följande... 2
Svar
21
· Visningar
2 095
Senast: Kallebus
·
S
Utrustning Hejsan, Jag har en häst på foder som nu går barfota och är inte ett dugg ömfotad.. Ägaren har sagt till mig att det går jätte bra att...
Svar
6
· Visningar
1 014
Senast: klabbarparn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka