Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Vi ska på bio och restaurang nästa vecka. Jag minns inte ens när jag var på bio senast. En evighet sen!
Stort plus att han ordnar med sånt :D

Kommer inte ha tid träffa nån annat. Inte M heller. Han får vänta. Det är allt möjligt. Beroendegrejsmöte, bebisträff, besiktning, lite jobb, extra träff med BVC för kolla hur bebis mage mår (bättre nu).
Måste ta blodprov igen :meh:
Osv

Måste skriva något till han jag träffade tidigare i veckan. Det känns jobbigt. Brukar inte tycka det annars men han kändes som en bra person. Bara inte för mig. Fick hans nummer och nu vet jag inte.
Nånting måste jag skriva men vad??

Måste skriva något till han jag träffade tidigare i veckan. Det känns jobbigt. Brukar inte tycka det annars men han kändes som en bra person. Bara inte för mig. Fick hans nummer och nu vet jag inte.
Nånting måste jag skriva men vad??

Att det var trevligt att träffas men du kände inget klick? Sånt händer ju hela tiden utan att det är nåt fel med nån av personerna.

Att det var trevligt att träffas men du kände inget klick? Sånt händer ju hela tiden utan att det är nåt fel med nån av personerna.
Ja du har rätt. Skriver imorgon. Känner mig så hemsk 😞
Men vad ska man annars göra? Är väl mer dumt att ignorera.
Skriver inte ikväll. Vill inte förstöra hans fredagkväll. Eller min. Iofs gör jag inget just nu men ändå

På ett sätt kan jag hålla med vissa här om att det vore bättre att vara själv.
Det börjar kännas lite rörigt. Får ta en vecka i taget.
Det gör jag alltid men extra viktigt nu.
Efter att jag blev ensamstående så kände jag lite samma press att hitta någon ny. Samhällets normer säger ju att man ska vara två. Men efter några olika dejter där inget fick mig att känna mer än "jaha" så gav jag upp. Har varit ensam sedan dess och mår bättre i mig själv än någonsin tidigare. Det är dottern, jag och ponnyn. Tillsammans med heltidsjobb är det mer än tillräckligt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund