Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Tror du missförstod mig :) Det jag menade var att jag inte tycker att det är kinkigt av P att vilja byta lakan efter att du och din nya sovit där, eller att det skulle vara kinkigt av din nya om han vill byta lakan när P har sovit där.

Men jag tänker att de kan ju få välja det själva, eftersom det är tydligt i tråden att man kan känna olika inför detta?
Eftersom han är så dålig på att städa generellt så tycker jag det är lite kinkigt ja.
Först inte byta lakan på kanske två månader eller vad det är och sen byta inom loppet av två dygn.

Eftersom han är så dålig på att städa generellt så tycker jag det är lite kinkigt ja.
Först inte byta lakan på kanske två månader eller vad det är och sen byta inom loppet av två dygn.
Fast det är väl en himla skillnad på att ligga i sina egna (skitiga) lakan än att ligga på lakan som någon annan har använt? Om du kom till ett hotell - och de inte hade bytt lakan sedan förra gästen - skulle du bli nöjd då?

Du skulle själv glatt sova i samma lakan där P och en ny tjej haft sex? Nu tänker du ju byta efter att andra skrivit här, men det låter på dig som att du tycker att det är överdrivet?

Enklast är ju att fråga dem, så vet du och behöver inte byta i onödan. De kanske är lika chill som du, och då vet du det.

Fast det är väl en himla skillnad på att ligga i sina egna (skitiga) lakan än att ligga på lakan som någon annan har använt? Om du kom till ett hotell - och de inte hade bytt lakan sedan förra gästen - skulle du bli nöjd då?
Nu är det städat där! Det behövdes. Puh.
Han kommer sova där en natt P så blir riktiga gästen J som får liiiiida :p
Men jag hinner nog inte imorgon. Bra ha det gjort idag.

Fattar inte att det blir en diskussion om allt möjligt. Är det inte doftljus, bastu osv så är det lakan 🙃
Ett alternativ är att sova i mitt rum. Kanske ni tycker är bättre. Inte bytt lakan på två veckor. Men nu är det för sent för det idag. Hinner inte tvätta mer. Orkar inte med det också 😞

Bra jobbat!

Är det en känslig fråga om dina män känner till varandra och vilken relation ni har? :)
Hur menar du? Jag har ju ingen relation med någon.

P känner till J men vet inte så mycket men det gör ju inte jag heller.
J vet om att P har häst hos mig och att vi är vänner.
M vet alldeles för mycket om allt. Men det gör inte så mycket

Hur menar du? Jag har ju ingen relation med någon.

P känner till J men vet inte så mycket men det gör ju inte jag heller.
J vet om att P har häst hos mig och att vi är vänner.
M vet alldeles för mycket om allt. Men det gör inte så mycket

Begreppet "relation" syftar på att två personer känner varandra på något sätt och måste inte enbart syfta på kärlek i tvåsamhet. Man kan ha en kärleksrelation, vännskapsrelation, släktskap, KK, kollegial relation osv.

Utifrån vad du skrivit om P, J, M och F så skulle jag säga att du har olika typer av relation med dem.

Vilket är helt okej att ha, jag lägger ingen värdering alls i om du inte vill vara monogam. Men för att du inte ska få mer kaos i ditt liv, som blir jobbigt för dig, så är mitt råd att vara öppen med alla så att de vet vad som pågår och inte känner sig lurade i efterhand och ger dig dåligt samvete då.

När du börjar vara raljerande i dina svar och undvika att svara på vissa frågor så har det historiskt varit del i ett mönster som inte lett till något bra för dig. Jag hoppas att det inte är så denna gång.
Men vad vill du att jag ska svara? Tycker inte P är någon direkt gäst. Exakt etikett vet jag inte. Men gäst låter bara fel.

• Gilla
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok