Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Jag känner mig lite sådär. Inte jättebra men inte dåligt heller.
F är först jättegullig och ville ses ikväll och när jag berättade precis som det är att jag inte mår helt hundra och har dessutom uttag imorgon. Plus bebis är så hungrig hela tiden. Så lät han sur istället och typ ” men mata henne då”

Blir bara lite less på folk. Tror inte många fattar hur jobbigt det kan vara när suget sätter igång. Och jag har ingen lust att förklara heller när bemötandet är sådär värdelöst.

F är först jättegullig och ville ses ikväll och när jag berättade precis som det är att jag inte mår helt hundra och har dessutom uttag imorgon. Plus bebis är så hungrig hela tiden. Så lät han sur istället och typ ” men mata henne då”

Blir bara lite less på folk. Tror inte många fattar hur jobbigt det kan vara när suget sätter igång. Och jag har ingen lust att förklara heller när bemötandet är sådär värdelöst.
Det är bemötandet man får av någon som bara är ute efter en sak. När han fick veta att du inte var på humör att underhålla honom blev det inte intressant längre.

@karamelldrottningen - jag vet inte om du märkt det men du identifierar suget mycket snabbare nu och åtminstone initialt ser du det för vad det är - ett "eget" väsen liksom, det är inte du, det definierar dig inte.

Det är ett stort framsteg i sjukdomsinsikt!!
Heja dig och ta upp med läkare om illamåendet för läkemedlet ska ju hjälpa dig, du ska inte behöva dra dig för att ta det. ❤️

På Fs villkor. Bara.

Låter ju som en trevlig karl det där 😏

@karamelldrottningen - jag vet inte om du märkt det men du identifierar suget mycket snabbare nu och åtminstone initialt ser du det för vad det är - ett "eget" väsen liksom, det är inte du, det definierar dig inte.

Det är ett stort framsteg i sjukdomsinsikt!!
Heja dig och ta upp med läkare om illamåendet för läkemedlet ska ju hjälpa dig, du ska inte behöva dra dig för att ta det. ❤️
Vad fint sagt ❤️
Nja vet inte om jag märker så mycket skillnad. Jo om jag tänker tillbaka längre så absolut.

Det är han absolut!
Rekommenderar 👌
Eller ja när han känner för det så 😂
Grejen är att bra människor är i stort sett alltid trevliga, de är inte beroende av att "få som de vill" för att vara det. Visst kan alla ha dåliga dagar, men de ska inte vara relaterade till att de inte får som de vill så att säga. Vettiga människor blir inte sura för att du inte "levererar" närhet, de är liksom nöjda med att vara i ditt liv.

Grejen är att bra människor är i stort sett alltid trevliga, de är inte beroende av att "få som de vill" för att vara det. Visst kan alla ha dåliga dagar, men de ska inte vara relaterade till att de inte får som de vill så att säga. Vettiga människor blir inte sura för att du inte "levererar" närhet, de är liksom nöjda med att vara i ditt liv.
Jag tycker om honom för mycket för att orka tänka så där.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund