Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Ska jobba lite imorgon. Känner noll pepp och det är helt och hållet beror på min sömnbrist.
Blev inte alls lika påverkad tidigare av detta. Men nu helt plötsligt känns det att det tar på kroppen.
Är som en zombie när jag lyfter och matar henne nattetid. Riktigt så var det inte tidigare.
Säkert beror på att hormonerna börjat gå ur kroppen.
Dricker iaf kaffe och på henne är det full rulle kanelbulle.

Huvudvärk hela dagen. Brukar inte ha det.
Tröttsamt.
Blev bjuden på lunch och passade på att sova i bilen påväg dit.
Ridit och nyligen cyklat på en sån där motionscykel jag fått från moster.
Det hjälpte nog bäst mot huvudvärken fast den är inte helt borta än.
Vet inte vad jag ska hitta på nu. Gillar inte riktigt fredagar. Vill göra massor men VAD????

Äter i sängen. Bebis somnade på två röda. Så egentligen skulle jag kunna sitta vid ett bord som en civiliserad människa. Men är mysigt ligga under planetlampan och bara vara.
Har jag sagt att jag gillar rymden :o 🤩

IMG_2996.webp

Äter i sängen. Bebis somnade på två röda. Så egentligen skulle jag kunna sitta vid ett bord som en civiliserad människa. Men är mysigt ligga under planetlampan och bara vara.
Har jag sagt att jag gillar rymden :o 🤩

Visa bifogad fil 181540
Jag älskade bebistiden! Av alla möjliga skäl, men också av att få slappa och chilla och sooova utan att behöva komma med andra ”ursäkter” än just bebis viktiga behov. Jag njöt! Har aldrig sovit så mycket som då. Ammade i sängen och sov. I soffan och sov. Underbart! Passa på!!!

Jag älskade bebistiden! Av alla möjliga skäl, men också av att få slappa och chilla och sooova utan att behöva komma med andra ”ursäkter” än just bebis viktiga behov. Jag njöt! Har aldrig sovit så mycket som då. Ammade i sängen och sov. I soffan och sov. Underbart! Passa på!!!
Jag är sämst på detta 🙈
Iaf dagtid. Och nätterna vaknar hon ofta. Så för min del blir det mindre sömn än tidigare.
Men hoppas det vänder snart!

Blir tokig snart. Idag hade varit en perfekt dag att dricka på. Men nejdå. Jag får inte 😭😭😭
Tänker inte ta ett piller som gör mig illamående och allt vad det är.
Försöker fokusera på allt möjligt men vill ändå dricka. NU!!!!
Bara lite lite lite.
Ska sätta igång och baka sen gå ut.
Trött på detta suget som kommer och går och som just nu känns fullständigt skit.
Jag förtjänar nånstans att dricka men det går inte. Bara slut. Finito. Hej då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund