Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Väldigt mycket. Orimligt mycket.
Hans personlighet, humor, kropp, lukt (😳).
Att han är så himla fin.
Sen kan han ändras också. Som igår då.
Och nånstans får det här mig att nästan vilja ha honom ännu mer. Vilket jag inte fattar själv varför. Kanske för att han är lite svår?
Om du är verkligen vill ha en seriös relation är det nog dags att försöka tänka om lite. F är ju inte snäll mot dig. Eller, jo, så länge han får som han vill. Han sätter med största säkerhet inte din (hans?) dotter först.

Om du är verkligen vill ha en seriös relation är det nog dags att försöka tänka om lite. F är ju inte snäll mot dig. Eller, jo, så länge han får som han vill. Han sätter med största säkerhet inte din (hans?) dotter först.
Såklart han inte sätter mig först. Så är det ju. Och inget jag kräver heller.
Nu har jag inget sådant förhållande så jag vill ha kvar F. Åtminstone tills dess.

Såklart han inte sätter mig först. Så är det ju. Och inget jag kräver heller.
Nu har jag inget sådant förhållande så jag vill ha kvar F. Åtminstone tills dess.
Nu tänkte jag i och för sig på nästa partner, och att du kanske bör prioritera lite annorlunda då? Till exempel försöka se till att det är någon som inte bara kör över dig?

Jo absolut!

Ska på dejt i veckan. Eventuellt. Den dagen han föreslog kan inte jag och de dagarna jag kan visste han inte.
Men han bor för långt bort. Så lär ju inte bli något seriöst ändå.
Vi får se. Bättre träffa någon det verkligen kan bli något vettigt med känner jag.
M har förresten frågat nu tre gånger på kort tid om hur det går för mig att hitta någon. Jäkla tjatig ibland.

Det är vinter. Jag är i ide.

Jo absolut!

Ska på dejt i veckan. Eventuellt. Den dagen han föreslog kan inte jag och de dagarna jag kan visste han inte.
Vi får se. Bättre träffa någon det verkligen kan bli något vettigt med känner jag.
M har förresten frågat nu tre gånger på kort tid om hur det går för mig att hitta någon. Jäkla tjatig ibland.

Jämfört med mig är du verkligen inte i ide 😅

Jo absolut!

Jag tycker generellt att det är lite svårt att förstå varför dina dejter lägger sig i ditt dejtande :confused: ?

Jag känner mig lite sådär. Inte jättebra men inte dåligt heller.
F är först jättegullig och ville ses ikväll och när jag berättade precis som det är att jag inte mår helt hundra och har dessutom uttag imorgon. Plus bebis är så hungrig hela tiden. Så lät han sur istället och typ ” men mata henne då”

Blir bara lite less på folk. Tror inte många fattar hur jobbigt det kan vara när suget sätter igång. Och jag har ingen lust att förklara heller när bemötandet är sådär värdelöst.
Jag baxnar lite här. Är det hans barn? Som han inte bara har noll intresse av utan dessutom verkar förakta?!? Och han vill umgås med dig men inte sitt barn? Hur kan du se honom som ”fin”? Lever han i förnekelse eller är han bara en… nä, nu får jag bromsa på orden här. Men du fattar.

Jag baxnar lite här. Är det hans barn? Som han inte bara har noll intresse av utan dessutom verkar förakta?!? Och han vill umgås med dig men inte sitt barn? Hur kan du se honom som ”fin”? Lever han i förnekelse eller är han bara en… nä, nu får jag bromsa på orden här. Men du fattar.

Jag kan bara hålla med. Huruvida han är barnafadern eller inte spelar egentligen ingen roll. En man som på riktigt är fin blir inte sur över en sån där sak utan fattar och accepterar att bebisens behov står över hans vilja. Oempatiskt och extremt avtändande att själv bete sig som en bebis för att allt inte kan kretsa kring honom.

Köpte några bodys på Lidl och byxor och en tjockare tröja. Plus gjort lite annat.
Budade på tradera men orkar inte hålla koll på budgivningen så blev inget där.
Men Lidl vart ändå betydligt billigare än Lindex och Kappahl!
Tänkte ville bara tipsa om det.

Sen har jag fixat nytt abonnemang eller vad det heter på tv. Betalat så onödigt mycket. Tittar ju knappt på tv ens men tänker det är nog bra att ha ändå. Ink bredbandet då.

Vidare funderar jag på att finna sätt att minska ner kostnader på.
Tycker det är svårt. Men tänker alla bäckar små.
Svårt storhandla. Får inte plats så mycket i en sån där rullkorg. Måste ha barnvagnen med och den den bakom mig. Oftast blir den överfull. Bara blöjor tar upp massa plats i en sådan.
Problem man inte visste att man skulle få innan de kom 😂

Men iaf inte köpa någonting onödigt och hålla utkik över bra erbjudanden. Vilket jag iofs redan gör.

Minska ner övriga kostnader. Största utgiften är helt klart elen. Det är den som gör att jag nu gått back senaste tiden. Det går inte runt. Det går back. Pga alldeles för små marginaler.

Vidare funderar jag på att finna sätt att minska ner kostnader på.
Tycker det är svårt. Men tänker alla bäckar små.
Svårt storhandla. Får inte plats så mycket i en sån där rullkorg. Måste ha barnvagnen med och den den bakom mig. Oftast blir den överfull. Bara blöjor tar upp massa plats i en sådan.
Problem man inte visste att man skulle få innan de kom 😂

Men iaf inte köpa någonting onödigt och hålla utkik över bra erbjudanden. Vilket jag iofs redan gör.

Minska ner övriga kostnader. Största utgiften är helt klart elen. Det är den som gör att jag nu gått back senaste tiden. Det går inte runt. Det går back. Pga alldeles för små marginaler.
Sele eller babyskydd i vagnen körde vi med :) funkade jättebra och skönt att kunna storhandla på andra tider än vanligt..

Köpte några bodys på Lidl och byxor och en tjockare tröja. Plus gjort lite annat.
Budade på tradera men orkar inte hålla koll på budgivningen så blev inget där.
Men Lidl vart ändå betydligt billigare än Lindex och Kappahl!
Tänkte ville bara tipsa om det.

Sen har jag fixat nytt abonnemang eller vad det heter på tv. Betalat så onödigt mycket. Tittar ju knappt på tv ens men tänker det är nog bra att ha ändå. Ink bredbandet då.
Lidl brukar ha väldigt prisvärda kläder för barn, köpt mycket där. En hel del ekologiskt med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund