Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Allt jag gör blir bara fel.
Just nu är det ganska ok mellan oss. Vi är verkligen inte ett par längre!
Idag tvingade jag honom att sätta på byxor, strumpor och ytterkläderna på bebis. Det blev så jäkligt för mig med annat. Tiden bara försvann.
Ja men lite sådana väldigt simpla grejer kan han göra. Sen känns det som att de kommunicerar mer med varandra.
Upplevde att han tidigare mest inte var så intresserad öht och var så konstigt mellan oss också (vilket det på sätt och vis är fortfarande) men jag har landat lite mer.
Känner att jag behöver honom. Och han uppenbarligen mig annars hade han väl dragit för längesedan.
Jag vet inte hur man löser det om alltså OM det skulle mot förmodan bli mer på riktigt med någon annan vad som skulle hända med P då. Han kan ju inte bo kvar i huset knappast. Eller så kan han det 🤔
Jag vet faktiskt inte och har svårt att se någon lösning på nånting. Men tänker om det blir så får jag lösa det då.
Det är väl självklart att han INTE ska bo kvar i huset om du inleder ett förhållande med någon annan :confused: ? Han har en egen bostad. Han får naturligtvis bo där.

Jag tycker tvärtom att det är bra att inte nämna bebis i profilen på Tinder, det är trots allt många pedofiler som siktar in sig på ensamstående mammor. Bebisens säkerhet går först - alltid.
De flesta pedofiler har snäva preferenser avseende kön och ålder. Risken att bli en magnet för pedofiler av att skriva ”har barn” på tinder är mycket låg.

Det är bra att vara vaksam men man behöver inte skrämma upp folk. Så vill man nämna man har barn kan man lugnt göra det. Vill man inte så låter man bli.

De flesta pedofiler har snäva preferenser avseende kön och ålder. Risken att bli en magnet för pedofiler av att skriva ”har barn” på tinder är mycket låg.

Det är bra att vara vaksam men man behöver inte skrämma upp folk. Så vill man nämna man har barn kan man lugnt göra det. Vill man inte så låter man bli.
Ja och det är ju hur många som helst som valt det där alternativet "har barn och vill ha fler/vill inte ha fler". Långsökt att bara det skulle innebära nån risk.

Behöver mer kläder. Hon växer så det knakar.
Men jag är så dålig på att hitta begagnat. Vet knappt vad jag ska söka ens.
Men på Lindex har de tre för två på boddys. 258kr totalt. Men behöver byxor och kanske nån mer långärmad lite tjockare.
Kolla marketplace om du har Facebook. Vi köpte och sålde mycket där när barnet var mindre (kläderna slits ju inte riktigt på samma sätt då då de inte slänger sig på grus och växer ju så fort) jag var en jättedålig säljare, gav typ bort mängder av kläder så fort någon prutade lite 🤣.

Jag har skrivit flera gånger nu att jag kommer ta upp allt sånt. Men skriva minimalt i infon.
Det är tydligen fel enligt alla här.
Nej jag håller med dig. Det är inte rimligt i en profil att dra upp hela sin livshistoria, skulle jag bli singel och dejta igen via tinder skulle jag inte heller skriva något om mitt barn på profilen, eller min relation till mitt dåmera ex. Däremot skulle jag ju såklart säga det i chatt. Så jobbigt är det inte att skriva några ord och sen säga tack men nej tack om barn är ett ”ick” 🤣

Nej jag håller med dig. Det är inte rimligt i en profil att dra upp hela sin livshistoria, skulle jag bli singel och dejta igen via tinder skulle jag inte heller skriva något om mitt barn på profilen, eller min relation till mitt dåmera ex. Däremot skulle jag ju såklart säga det i chatt. Så jobbigt är det inte att skriva några ord och sen säga tack men nej tack om barn är ett ”ick” 🤣
Jamen exakt!
Och jag skulle inte tycka det var bedrövligt om det kom upp något som tex barn en bit in i konversationen. Innan man byter platform ska det framkomma. Det tycker jag är rimligt.
Precis som att jag måste nämna att jag har hästar.

Måste kanske nämna för P detta med mina funderingar. Känns nästan som att gå bakom ryggen i och med att jag vill ha något seriöst.
Vilket jag inte förstår själv eftersom VI INTE ÄR ETT KÄRLEKSPAR.

Måste kanske nämna för P detta med mina funderingar. Känns nästan som att gå bakom ryggen i och med att jag vill ha något seriöst.
Vilket jag inte förstår själv eftersom VI INTE ÄR ETT KÄRLEKSPAR.
Nej det måste du inte nämna om du inte vill.
Jag tror däremot din känsla bottnar i att det inte är helt och hållet känslomässigt kristallklart att ni inte är ett kärlekspar?

Jag har sett kvinnor skriva ut både kön och födelsedatum på sina barn, i sin presentation.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund