Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Allt jag gör blir bara fel.
Just nu är det ganska ok mellan oss. Vi är verkligen inte ett par längre!
Idag tvingade jag honom att sätta på byxor, strumpor och ytterkläderna på bebis. Det blev så jäkligt för mig med annat. Tiden bara försvann.
Ja men lite sådana väldigt simpla grejer kan han göra. Sen känns det som att de kommunicerar mer med varandra.
Upplevde att han tidigare mest inte var så intresserad öht och var så konstigt mellan oss också (vilket det på sätt och vis är fortfarande) men jag har landat lite mer.
Känner att jag behöver honom. Och han uppenbarligen mig annars hade han väl dragit för längesedan.
Jag vet inte hur man löser det om alltså OM det skulle mot förmodan bli mer på riktigt med någon annan vad som skulle hända med P då. Han kan ju inte bo kvar i huset knappast. Eller så kan han det 🤔
Jag vet faktiskt inte och har svårt att se någon lösning på nånting. Men tänker om det blir så får jag lösa det då.
Ganska nyss så konstaterade du ju att du inte kunde bryta helt med P av praktiska och ekonomiska skäl, tror du att det skulle lösa sig om du träffade någon annan seriöst?

Det vet jag inte men det kan inte skada iaf.
Du får väl räkna med att P kanske reagerar som när du försökte göra slut senast och började tala om att sälja saker han "investerat" (och det är såklart fult att göra på det sättet, men det praktiska problemet kvarstår väl). Och det är nog ganska få som man börjar träffa seriöst som direkt skulle gå in och hjälpa till med de utgifterna?

Du får väl räkna med att P kanske reagerar som när du försökte göra slut senast och började tala om att sälja saker han "investerat" (och det är såklart fult att göra på det sättet, men det praktiska problemet kvarstår väl). Och det är nog ganska få som man börjar träffa seriöst som direkt skulle gå in och hjälpa till med de utgifterna?
Jo så är det ju. Får kanske hålla honom bitvis lite hemlig i början. För att se om det är något att bygga vidare på.

Fast nu handlade det väl inte om huruvida du skulle hitta någon :confused: ? Du beskriver bara en situation som inte liknar någon annan som jag har hört talas om.
Då är det P du syftar på då? Att vi fortfarande är vänner?
Det finns ju saker i ditt liv jag tycker är lite udda men inget jag skulle kalla fantasier. Av det du skrivit på forumet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund