Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Änterliiiigen har jag bestämt mig på riktigt. Och nu när beslutet är helt avgjort så gör det mig så ledsen. Men egentligen kanske inte för avslutet. Utan för det som aldrig kommer igen.
För det vackra och fina som långsamt vissnat.
Nu finns det inte mer.
Sakta, sakta ska jag resa mig.
Hej då P ❤️

Bygg in den. Jag har den i en HOL från IKEA. Kan ta bilder. Andra bygger in i ett skåp. En liten lucka för katten att gå igenom. En dörr eller lock som öppnas när man ska rensa den. Och utom nåhåll för både barnahänder och (i mitt fall) hundnäsor.
Det här låter intressant!
Kollade nu lite snabbt och den ser onekligen stabil ut.
Går den måla tro? Den skulle sticka ut lite väl mycket just nu men egentligen är det skitsamma men en sån grej jag hade velat fixa.
Själva hålet vart är den placerad?
Blir det inte spill av kattsand på golvet i de där små hålen?

Nedstämd idag. Har så ont. Bara sätta på täcken gjorde ont. Allting.
Och nu är hon inne i en onödigt lång period med att vakna varannan timme varje natt för att äta.
Många lyft när min kropp inte är uppvärmd.
Kan hon inte bara växa upp snart och fixa mat till mig istället :arghh:

Nedstämd idag. Har så ont. Bara sätta på täcken gjorde ont. Allting.
Och nu är hon inne i en onödigt lång period med att vakna varannan timme varje natt för att äta.
Många lyft när min kropp inte är uppvärmd.
Kan hon inte bara växa upp snart och fixa mat till mig istället :arghh:
Låter som du behöver ta hand om din kropp lite! Så ont ska man inte behöva ha tycker jag

Allt känns jobbigt idag.
Ekonomin också. Igår var jag positiv och kände att det kommer lösa sig. Men idag nej.
Bara skit allting.
Fattar inte om jag har möjlighet till bostadsbidrag eller inte. Får helt motstridiga uppgifter beroende på vem jag frågar.
Har du kollat direkt med Försäkringskassan? Tänker att de är den enda som faktiskt kan ge dig tillförlitlig info?
https://www.forsakringskassan.se/privatperson/foralder/bostadsbidrag-till-barnfamiljer

Jag har frågat några gånger men det händer ju inget. På de låter det som att det nog inte går eftersom det är en jordbruksfastighet jag bor på.
Googling säger att det är krångligare, men att man ibland kan få det. Det enda du kan göra är att ansöka hos försäkringskassan. Det kan ju bara bli ett nej, tänker jag, i värsta fall? Eller vad tänker du kan hända om du ansöker?

Googling säger att det är krångligare, men att man ibland kan få det. Det enda du kan göra är att ansöka hos försäkringskassan. Det kan ju bara bli ett nej, tänker jag, i värsta fall? Eller vad tänker du kan hända om du ansöker?
Jo när du lägger fram det så här så låter det vettigt. Men känns ändå jobbigt med försäkringskassan. Får be P om han bara kan sitta med ifall jag får en attack.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Presenterar mig i efterhand
  • Stort TACK i efterhand!
  • Min resa till läkning - ny gnista!
  • Ensam och ledsen

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund