Jag vet inte om du är sådär "skojig" med oss igen nu. Men annars tror jag att du behöver en reality check?
Det låter på dig nu som att du söker en man som ska passa ihop med dig och din dotter långsiktigt, som ska vara okej med din livsstil att du gärna träffar fler män parallellt, som ska vara att din f d partner fortfarande bor hos dig ibland, som kan behöva stötta ekonomiskt medan din ekonomi är dålig, och som inte minst ska vara positivt inställd till din dotter som kommer att vara nummer ett för dig (och vars relation till sin biologiska pappa är oklar?).
Denna man, som behöver bo på rimligt avstånd, ska se din nyss upplagda profil idag, och bli så fångad av den att han vill köra hem till dig på stört ikväll, eller åtminstone imorgon.
Det händer liksom inte, annat än i fallet "vem som helst som är sugen på sex, kan komma hem till mig ikväll/imorgon". Då får man träff, inte i fallet jag beskrev ovan.
Det har inte med någon värdering av dig som person att göra, utan hur "marknaden" för olika typer av relationer fungerar. Jag tror inte att ovanstående beskrivning av ditt liv behöver vara något hinder i sig, men det kan ta tid för dig att hitta någon som stämmer in på hur han behöver vara för att trivas i ditt liv som det ser ut. Och den personen hittas troligare genom att ni lär känna varandra som personer först, och därefter börjar dejta. Att hitta honom på tinder kommer att vara lönlöst, även om du är ärlig på första dejten med det du inte skrivit ut.
Att hitta sexpartners, kommer däremot gå bra.