Har fastnat på 71,5-71,8
Hade hoppats på att nå 69,X nu i helgen, men icke 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Faux potatissallad gjord på blomkål och kokt ägg!Fastedag med 27 plus är lite jobbigt
Hade känts super med en svalkande simtur men vill inte träna på fastedagarna så får hålla mig tills imorgon. Funderar på vad jag ska käka till middag, varm soppa känns inte så lockande just nu
Får hitta på något annat kul inom min budget.
Faux potatissallad gjord på blomkål och kokt ägg!
Om du googlar elle Pinterestar finns det massor med recept och jag lyckades få in en ganska normal skål inom min fastedagds-budgetDet är galet gott!
Varför är det så att när man blir ledsen över att man gått upp så mycket att ingenting passar längre så går man och äter ännu mer?![]()
-5,2 på 8 veckor, tjoho!![]()
Jag minns för några år sedan när jag ställde mig på vågen och kände mig "fet" om jag vägde mer än 50 kg. Nu är jag typ nöjd att jag håller mig under 60-strecket
O det ljuva +35-årslivet som gourmand och vinälskare
Skulle verkligen vilja väga under 55 men vet inte HUR mycket jag vill det. Rent krasst
Det är väl därför jag pendlar mellan 58-59 just nu. Har även suttit en del och jobbat på NK Franska Cafét på sistone och har insett att deras cheezecake kan vara LIVET. Detta är alltså inte helt bra![]()