Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har äntligen börjat ta tag i detta.
Vägde in mig på 87.7 26/10. Målet är runt 66 i sommar.
Gått ner till 82,7. Så det går åt rätt håll.
Wow!! Bra jobbat!Ungefär samma resa som jag gjort. Började på ~ 83 i mars, målet är 65 och jag ligger just nu på 69
Om jag kan så kommer det gå toppen för dig![]()
Ungefär samma resa som jag gjort. Började på ~ 83 i mars, målet är 65 och jag ligger just nu på 69
Om jag kan så kommer det gå toppen för dig![]()
Det är nog det bästa, vill man gå ner mer än 2-3 kg så är det en livsstilsförändring man ska göra, inte "banta"Då är du ju nästan klar! Vad härligt!
Det kommer nog gå fint jag och sambon satsar bägge två även om han inte behöver gå ner lika många kilon.![]()
Wow!! Bra jobbat!
Tack! Det känns bra att jag inte har gått ner speciellt fort. Har inte gått på någon diet eller räknat kalorier heller, däremot har jag funderat rätt mycket på vad jag kan äta för att inte gå UPP i vikt igen så det känns som att jag nog kan hålla vikten när jag är "klar" också. Enligt BMI ska jag ner under 63 kg men för mig känns det inte rimligt riktigt. Har inget emot att ha några extrakilon heller
Jag vill inte banta. Jag har gjort det tillräckligt i mitt liv. Men jag vill ta hand om mig själv. Så nu jag äter frukost, jag lagar "riktig" mat och försöker att hålla mig från sötsaker.
Det går sådär, jag mår piss just nu och allt jag vill är att krypa ner i soffan och tröstäta och jag vet inte riktigt hur jag kommer förbi det. Flera gånger har jag bara gett upp.
Jag fryser också hela tiden. Har löst det genom att ha två grader varmare inomhus och konstant ha en tjock onesie på mig (även när jag soverÄr det bara jag som blivit extremt frusen. Jag var alltid frusen förr och sen som överviktig har jag inte varit särskilt frusen. Så sjukt jobbigt att frysa igen.
Är det bara jag som blivit extremt frusen. Jag var alltid frusen förr och sen som överviktig har jag inte varit särskilt frusen. Så sjukt jobbigt att frysa igen.